יעיל ומהיר

הפתרון שיקל לכם את השימוש בוואטסאפ

כמה פעמים רציתם לשלוח הודעה בוואטסאפ לאדם שאינו ברשימת אנשי הקשר שלכם וגם אינכם מעוניינים שהוא יופיע בה כיוון שמדובר בשיחה חד פעמית? אלו הפתרונות (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

קרה לכם שרציתם לשלוח למישהו הודעת WhatsApp אבל הוא לא שמור באנשי קשר שלכם? שיש לכם רק את המספר שלו ואתם לא רוצים להוסיף אותו באופן קבוע למספרים בטלפון? מישהו שהתקשר אליכם ומהרשימת שיחות אחרונות שלכם רציתם לשלוח לו הודעת WhatsApp?

קבלו שני פתרונות מצוינים, האחד טוב דרך המחשב לאלו המשתמשים בוואטסאפ ווב וגם אפליקציה שתסייע לכם דרך הטלפון לאותה התוצאה.

כדי לשלוח הודעה מהמחשב נכנסים לאתר הזה מקישים את המספר והופ הוא מתחבר לכם ישירות לוואטסאפ (שכבר פתוח בדפדפן) ופותח לכם חלונית שיחה בלי לשמור אותו באנשי קשר בטלפון.

אם אתם מחפשים את אותו הפתרון למכשיר הנייד שלכם הורידו את האפליקציה שנקראת Quick Message שהיא עושה את אותה העבודה אבל במכשיר הסלולרי ויש לה גרסה גם למכשירי האנדרואיד וגם לאייפון. גם בה ניתן להקיש את המספר או להעתיק אותו מהשיחות האחרונות או מכל מקום אחר (אתר, אימייל, סמס וכו') והאפליקציה תציע לכם לפתוח איתו שיחת WhatsApp.

שימוש בונוס באפליקציה, אתם גם יכולים לשלוח לעצמכם הודעות ואז יש לכם בעצם שיחה שלכם... עם עצמכם..., ואז לשמור כל מיני דברים שאתם רוצים לראות אחר כך, קישורים, תמונות וכדומה.

האפליקציה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר