התאונה בבר אילן

דוד עמר שדרס ילד וברח - נשלח ל-26 חודשי מאסר בלבד

26 חודשי מאסר בלבד, זה העונש שנגזר היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים על דוד עמר, שדרס ילד בן 6 בכביש בר אילן בירושלים, פצע אותו ולאחר מכן נמלט מהמקום (בארץ)

דוד עמר בבית המשפט. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

26 חודשי מאסר בלבד, זה העונש שנגזר היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים על דוד עמר, שדרס ילד בן 6 בכביש בר אילן בירושלים, פצע אותו באורח בינוני ולאחר מכן נמלט מהמקום.

פרקליטו של עמר והפרקליטות הגיעו להסדר טיעון, במסגרתו הודה עמר במעשה והורשע, אך לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה על העונש, ביקשה הפרקליטות כי יושתו עליו 42 חודשי מאסר.

היום, החליטה השופטת רבקה פרידמן פלדמן להתחשב בנסיבות חייו ולהקל בעונשו זאת למרות שנהג ברכב ללא שהוציא רישיון נהיגה ושזו הרשעתו הרביעית. כמו כן הופעל עליו עונש מאסר על תנאי מתיק קודם של שבעה חודשי מאסר, מהם ארבעה חודשים שיצטברו לעונש שנגזר עליו היום כ שבסך הכל יישב 30 חודשים.

בנוסף, נאסר עליו על ידי בית המשפט להוציא רישיון נהיגה במשך חמש שנים מיום שחרורו ונגזר עליו לפצות את הקטין שדרס בעשרת אלפים שקלים.

הדריסה וההימלטות (צילום: דוברות המשטרה, מתוך ynet)

התובעת עו"ד דקלה לוי מפרקליטות מחוז ירושלים, אמרה כי "הנאשם מעולם לא הוציא רישיון נהיגה, לא נתן זכות קדימה, עקף רכב ופגע בילד בן שש שחצה כביש במעבר חצייה מבלי שהאט. כתוצאה מהפגיעה הילד הוטח בכביש, והובהל לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. בנוסף לכל אלה, ביצע הנאשם עבירת הפקרה, כאשר במקום להושיט עזרה לילד הוא עזב את המקום והותיר אותו שוכב מדמם על הכביש עם פגיעות ושברים בראשו ובגופו".

"שורת העבירות שביצע הנאשם הובילו לתוצאה קשה אשר הילד ומשפחתו יישאו עוד שנים רבות", הוסיפה עו"ד דקלה לוי. "אנו רואים חשיבות בכך שיצא מסר חד וברור מבית המשפט לפיו נהגים המעורבים בתאונות דרכים העוזבים את המקום ומפקירים את נפגעי התאונה במקום התאונה יישאו בעונשי מאסר ראויים ומשמעותיים ולא יורשו לנהוג ברכב שנים ארוכות".

הדריסה אירעה כזכור, לפני כשנה, ביום שישי. עמר טען כי מיהר בשל החשש מסגירת המחסומים, מספר שעות לאחר התאונה הסגיר את עצמו למשטרה. לטענתו, הוא נכנס לפאניקה ולכן לא דיווח על התאונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר