תיעוד מיוחד

אלפי ילדים סיימו את הש"ס וחגגו עם הוריהם

למעלה מאלף ילדים השתתפו בחול המועד סוכות במעמד סיום שישה סדרי משנה וסיום המבחנים על מסכת סוכה, במעמד גדולי ישראל ולקול שירתו של מוטי שטיינמץ • תיעוד (חרדים)

(באדיבות המצלם)

למעלה מאלף ילדי "מבקשי תורה" השתתפו במעמד סיום שישה סדרי משנה וסיום מבחנים על כל מסכת סוכה שנלמדו על ידי 2,500 תינוקות של בית רבן, שהתקיים בחול המועד סוכות בהיכל "אהל קדושים", בהשתתפות ילדי "אנחנו וצאצאינו" אבות ובנים מכל רחבי הארץ.

הילדים קיבלו בשירת "ימים על ימי מלך" את פני מרנן ורבנן גדולי ישראל שבאו לכבד את הילדים שישבו במהלך השנה האחרונה והגו בתורה מידי ערב בשעות שמעבר לשעת הלימוד במוסדות החינוך.

הגאון רבי גרשון אדלשטין עמד בדבריו על חשיבות לימוד התורה יחד עם מידות ודרך ארץ. הגאון רבי שמעון בעדני שיבח את הילדים היקרים ואמר שיש לקנאות בצעירי צאן קדשים המקדישים עיתותיהם והוגים בתורה הקדושה. את המעמד פיאר גם כ"ק האדמו"ר מטשערנוביל שהאציל מברכותיו על המשתתפים.

חבר מועצת גדולי התורה ורבה של רמת אלחנן הגאון רבי יצחק זילברשטין הציג בפני אלפי התלמידים שאלות "צוף התורה" בהלכות חג הסוכות,ובמשך שעה ארוכה הפך המקום לבית מדרש לוהט, סברות התעופפו ואלפי הילדים והוריהם העלו חידושים ותשובות.

בשיאו של האירוע נערך חידון בקיאות תורני יחודי, כאשר על מסך ענק הוקרנו שאלות מכל חלקי הש"ס, לכל הילדים שענו באמצעות שלט דיגיטלי תוך שהילדים מתחרים ביניהם מי עונה במהירות המרבית על השאלות.

בחלקו האומנותי של האירוע, הופיע לפני הילדים מנאמני בית הגאון הצדיק רבי יעקב אדלשטיין זצוק"ל, שוקי ושחר במופע מיוחד.

על חלקו המוזיקלי של האירוע, הופקד ר' שמוליק וינרייך ותזמורתו המורחבת, כאשר על המקהלה מנצח ר' מיכאל צי, במרכז האירוע עמדה שירתו של אמן הרגש, בעל המנגן ר' מוטי שטיינמץ. כמו כן שורר אמן החרוזים ר' אהרלה וינטרוב שיר חדש ומיוחד לכבוד לימודם של ילדי ישראל.

במהלך האירוע העלה הרב מרדכי בלוי, המפקח החינוכי של הארגון, על נס זכרו של הר"ר אשר ב"ר דוד האוסדורף אשר לזכרו ולעילוי נשמתו מתקיימת הפעילות דבר יום ביומו, וכן את זכרו של האברך היקר ר' אליהו מרדכי כהן אשר נקטף בשיא פריחתו ולזכרו הגו ושננו ילדי ישראל רבבות אלפי משניות.

בסיום האירוע הודה הרב אליעזר יוטקובסקי יו"ר הארגון להנהלת ישיבת פוניבז' שנתנו לקיים את החגיגה בהיכל "אהל קדושים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר