סערה אדירה

ח"כ מירב מיכאלי מפתיעה: משפחה גרעינית - מסוכנת

חברת הכנסת מהמחנה הציוני מירב מיכאלי אמרה בראיון בפאנל שנערך בטלוויזיה האוסטרלית כי המשפחה הגרעינית כפי שאנו מכירים אותה היא המקום הכי לא בטוח עבור ילדים (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

הרשת סוערת בעקבות דבריה ההזויים של ח"כ מרב מיכאלי יו"ר סיעת המחנה הציוני בטלוויזיה האוסטרלית. לפני מספר שבועות התראיינה מיכאלי לטלוויזיה האוסטרלית במסגרת פאנל וטענה כי יש לאפשר אימוץ ילדים לכל מי שרוצה, שכן ילדים בכל מקרה אינם בטוחים במשפחתם הגרעינית.

"המשפחה הגרעינית כפי שאנחנו מכירים אותה היא המקום הכי פחות בטוח עבור ילדים", אמרה מיכאלי. "הנתונים מדברים על כך שכל ילד חמישי עובר התעללות, פיזית, נפשית", הוסיפה הח"כית וייחסה זאת להורים הביולוגיים.

לטענת מיכאלי: "המשפחה הגרעינית היא המקום שבו המשמורת שיש להורים על ילדיהם בתוך המבנה הזה של הנישואים שעדיין מעניק שליטה מלאה לגברים, על הילדים ולעיתים קרובות גם על נשותיהם, הוא חלק מהכאב המתמשך בקרב ילדים".

בהמשך פירטה מי לדעתה ראוי להיות הורה — "לילד יכולים להיות יותר משני הורים. הם לא בהכרח חייבים להיות הוריו הביולוגיים" — וטענה כי את הילדים צריכים לגדל לאו דווקא הוריהם הביולוגיים וכי המדינה צריכה לקבוע חוקים שיגדירו מי ראוי להיות הורה.

דבריה התמוהים של מיכאלי עוררו כמובן סערה והם נחשבים חריגים וקיצוניים גם עבור הליברלים ביותר על המפה הפוליטית בישראל. דבריה אלו אמורים להביך גם היו"ר החדש של המפלגה אבי גבאי שמנסה לקרוץ לקהלים חדשים כאלה שרחוקים כמטחווי קשת מדעותיה המוזרות של מיכאלי שידועה כקיצונית וכבעלת דעות חריגות אך הפרסום האחרון הוא "התעלות" נוספת שלה.

ח"כ מרב מיכאלי לא הגיבה עדיין לדברים ולסערה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר