"החמצנו את הטיסה, בגללכם"

משפחה מניו יורק במכתב לאנשי 'הפלג': "לא מוחלים לכם"

"אני רוצה להודיע לכם, שאני לא מוחלת לכם, וגם לא בעלי", כך כותב א.ס., תושבת ניו יורק ואם ל-5 ילדים, במכתב נרגש לאנשי 'הפלג', לאחר שההפגנות גרמו להם להפסיד את הטיסה (חרדים, עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנת 'הפלג' ביום שני (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

משפחה מניו יורק במכתב גלוי לפלג: אנו לא מוחלים לכם.
במכתב המתפרסם באתר 'ישיבה וורלד' באנגלית, מפרסמת תושבת ניו יורק מכתב גלוי למפגיני 'הפלג הירושלמי' שגרמו לה ולמשפחתה להחמיץ את הטיסה לניו יורק.

"מעולם לא כתבתי מכתב לפרסום", כותבת האישה, "הסיבה שלי למכתב הציבורי הזה היא כי אין לי שום דרך ליצור איתכם קשר".

לדבריה: "ביום שני בערב, הייתי תקועה בכביש בגלל המחאות המטופשות שלכם, והחמצתי את הטיסה חזרה שלי לניו יורק, לא רק אני, אלא גם בעלי וחמשת ילדיי. הגענו לשמוח בחג הסוכות בארץ בשכונת שערי חסד בירושלים, נהננו מאוד, ונסענו במונית לשדה התעופה כשאתם החלטתם לחסום את הרחוב".

"אני רוצה להודיע לכם, שאני לא מוחלת לכם, וגם לא בעלי", מצהירה הגברת. "בעלי החמיץ עוד יום עבודה, כולל פגישות חשובות. הילדים שלי החמיצו את בית הספר".

האישה מוסיפה וכותב לאנשי 'הפלג' כי "לעולם לא תוכלו להחזיר לי מה שהפסדתי, אבל זה לא איכפת לכם כי הרי אתה עושים את זה 'לשם שמים'".

"המשפחה שלנו רחוקה מהציונות, ומהדתי לאומי וכו'", היא מבהירה במכתבה, "אנחנו משפחה 'ישיביש', בעלי הוא 'בעל-בית' מוצלח וחרוץ שעובד קשה, ותורם בנדיבות למוסדות בארץ ישראל. מעולם לא הבנתי מה המחאות האלה עושות עד אתמול בלילה".

"תודה פלג", היא מסיימת, על החתום: "א. ס. והמשפחה, ברוקלין, ניו יורק".

כפי שסוקר בהרחבה ב"כיכר השבת", בימים האחרונים יצאו אנשי 'הפלג הירושלמי' להפגנות בכל רחבי הארץ, בעקבות מעצרם של שני תלמידי ישיבה - ישראל מאיר קפלינסקי ובן ציון וייסנשטרן - באשמת עריקות מצה"ל ושליחתם ל-20 ימי מחבוש.

המחאות נערכות בהוראת מנהיג 'הפלג' הגאון רבי שמואל אוירבך, שהורה "להרעיש עולם ומלואו". אתמול, בבני ברק ובירושלים, נעצרו למעלה מחמישים מפגינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר