הסדר טיעון מקל

עבודות שירות בלבד לשוטר שפגע וברח

השוטר שהיה שיכור חצה רמזור אדום ופגע בהולך רגל ולאחר מכן נמלט מהמקום מבלי להזעיק עזרה למרות זאת נחתמה איתו עסקה מקלה במיוחד שמותירה אותו מחוץ לכלא (משפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מרגיז: הסדר טיעון מקל במיוחד נסגר עם קצין משטרה שנהג שיכור, חצה צומת ברמזור אדום, פגע ופצע וגם נמלט מהמקום בלי להזעיק עזרה, כך חשפה שלי טפיירו ב'כאן'.

התאונה אירעה בחודש פברואר השנה בתל אביב, והשבוע הוצג לבית משפט לתעבורה הסדר הטיעון ולפיו הנאשם ישלח ל- 6 חודשי עבודות שירות בלבד ורישיונו יפסל לארבע שנים. מדובר בעונש קל במיוחד שכן העונש הקבוע בחוק לתאונת פגע וברח עומד על 3 שנות מאסר.

כזכור, רק אתמול ניתן גזר דינו של דורס הילד בצומת בר אילן, דוד עמר. פרקליטו של עמר והפרקליטות הגיעו להסדר טיעון, במסגרתו הודה עמר במעשה והורשע, אך לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה על העונש, ביקשה הפרקליטות כי יושתו עליו 42 חודשי מאסר. אתמול, החליטה השופטת רבקה פרידמן פלדמן להתחשב בנסיבות חייו ולהקל בעונשו זאת למרות שנהג ברכב ללא שהוציא רישיון נהיגה ושזו הרשעתו הרביעית. כמו כן הופעל עליו עונש מאסר על תנאי מתיק קודם של שבעה חודשי מאסר, מהם ארבעה חודשים שיצטברו לעונש שנגזר עליו היום כשבסך הכל יישב 30 חודשים מאסר בפועל, פי כמה וכמה מהשוטר לשעבר.

בנוסף, נאסר על עמר על ידי בית המשפט להוציא רישיון נהיגה במשך חמש שנים מיום שחרורו ונגזר עליו לפצות את הקטין שדרס בעשרת אלפים שקלים.

פרקליטות מחוז ת"א מסרה בתגובה לעסקת הטיעון המקלה של השוטר: "מדובר בהסדר המאזן בין כל השיקולים,המתלונן נפגע קל, הנאשם המתין עד שהגיע האמבולנס ורק אז נמלט מהמקום. כמו כן, בעקבות האירוע פוטר מהמשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר