"משרה מלאה"

זהבה גלאון מתפטרת מהכנסת; נשארת יו"ר מרצ

זהבה גלאון הודיעה כי החליטה להתפטר מתפקידה כחברת כנסת. עם זאת, היא תישאר בתפקידה כיושב ראש מרצ. את מקומה בכנסת ימלא מוסי רז, המשמש כמזכ"ל המפלגה (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
זהבה גלאון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יושבת ראש מרצ זהבה גלאון הודיעה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי החליטה להתפטר מתפקידה כחברת כנסת.

עם זאת, גלאון צפויה להישאר בתפקידה כיושב ראש מרצ. את מקומה בכנסת ימלא מוסי רז, המשמש היום כמזכ"ל המפלגה.

בהודעה שהוציאה גלאון היא הסבירה את החלטתה בכך שהיא הגיעה להבנה שעליה לעבוד במשרה מלאה כיו"ר המפלגה ולהשקיע את כל זמנה במאבק להגדלת כוחה של מרצ באמצעות פתיחת השורות לקהלים חדשים.

במכתב לפעילי מר"צ כתבה גלאון: "מרצ לא יכולה להתקיים כמועדון סגור שמתעלם מכם – המצביעים והתומכים שלה – וחוסם את האפשרות של כוחות נוספים לקחת חלק במאבק שלנו להזרים דם חדש בשמאל".

"אני אוהבת את הכנסת" הדגישה גלאון: "אבל את מרצ אני אוהבת יותר, ואני יודעת שאם מרצ לא תיפתח - מרצ לא תהיה. לשמאל יש קהל רחב וגדול בהרבה ממספר האנשים שהצביעו למרצ. כדי לממש את הפוטנציאל הזה על מרצ להשתנות. אני משוכנעת שההתפטרות שלי מהכנסת תאפשר לי כיו״ר מרצ להתרכז בקידום "פריימריז פתוחים" והפיכת מרצ לבית גדול ומכיל לכל מי שמאמינים בערכים שלנו".

לדבריה: "אני עוזבת את הכנסת בלב כבד. אני אוהבת את העבודה הזו, ולהיות נבחרת ציבור זו שליחות שאין כמוה וזכות שאני אסירת תודה עליה כל יום. אני גאה בהישגים שהיו לי ב-16 השנים שייצגתי אתכם במאבק לשוויון ולצדק; למען זכויות נשים והקהילה הגאה, לזכויות פלסטינים בישראל ובשטחים, נגד שחיתות כלכלית והריכוזיות במשק למען סגירת פערים חברתיים, לזכויות אדם ונגד ממשלות ימין הנחושות לחסל את המאפיינים הדמוקרטיים בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר