הטבח בלאס וגאס

המאבטח חשף לראשונה: כך בוצע הטבח

חזוס קמפוס, המאבטח של מלון "מנדליי ביי" בלאס וגאס, ממנו ביצע סטיבן פאדוק את הטבח, שיחזר לראשונה את גרסתו לאירועים שקדמו לטבח, הדלת, הירי והמחסה (חדשות, בעולם)

המאבטח חזוס קמפוס (צילומסך)

חזוס קמפוס, המאבטח של מלון "מנדליי ביי" בלאס וגאס, ממנו ביצע סטיבן פאדוק את הטבח בפסטיבל המוזיקה שבו נרצחו 58 בני אדם ונפצעו יותר מ-500, שיחזר לראשונה את גרסתו לאירועים שקדמו לטבח, לאחר שבימים האחרונים הוגדר כ"נעלם".

המאבטח קמפוס התראיין אמש (רביעי) לאלן דג'נרס וסיפר כי הוא שהה בקומה ה-31 של המלון כאשר נקרא ברשת הקשר לבדוק דלת פתוחה בסוויטה בקומה ה-32 . בעת שעלה במדרגות, גילה קמפוס דלת שנעולה בסוגרים וחסמה את הדרך, בעקבות כך נשלח אל הקומה מהנדס המלון.

כאשר הגיע קמפוס לקומה 32 הוא שמע קולות קידוח, הוא פסע לאורך המסדרון ובשלב זה ככל הנראה פאדוק שם לב אליו וירה בו, לדבריו, הירי בוצע מבעד לדלת החדר בו שהה פאדוק. "אני לא יודע איך הוא ירה, אבל הוא ירה", סיפר.

קמפוס המשיך וסיפר כי "בזמן שהלכתי במסדרון שמעתי ירי מהיר ובהתחלה תפסתי מחסה. הרגשתי צריבה, הלכתי הצידה, הרמתי את המכנס וראיתי את הדם. באותו זמן בערך שמעתי בקשר שהחל מטח של יריות".

לאחר שנפגע ברגלו, יצר קמפוס קשר בטלפון הנייד ולא ברשת הקשר. לדבריו, "כדי לשמור על רשת הקשר פנויה בשביל שיוכלו לתאם את שאר הדברים". קמפוס סיפר כי אחת מאורחות המלון יצאה מחדר אחר בקומה והוא אמר לחזור פנימה.

סטיבן שוק, מהנדס המלון, התראיין לצד קמפוס וסיפר כי בעת שפנה במסדרון וראה את קמפוס שמע את הירי מתחיל. "בהתחלה חשבתי שזה פטיש, אבל ידעתי שהצוות לא אמור לעבוד במהלך הלילה. קמפוס רכן לעברי וצעק 'תפוס מחסה! תפוס מחסה!'. זה היה ממש שבריר שניה. אם הוא לא היה מזהיר אותי, אני מאמין שהייתי נפגע".

"אני מרגיש טוב יותר בכל יום, רק נח מבחינה נפשית ופיזית", אמר קמפוס.

יצוין כי עדיין לא ברור מה היה הרקע לירי חסר ההבחנה של פאדוק. ה-FBI אמר כי החוקרים "לא מצאו סימנים או אידיאולוגיה לשום קבוצה שהיא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר