בלב שכונה חרדית

ארבעה צעירים תקפו קטין בן 16 בגלל סיגריה ונעצרו

מספר צעירים ביקשו סיגריה מקטין בן 16, בשכונה חרדית במרכז ירושלים, משנענו בשלילה החלו לתקוף את הקורבן ופצעו אותו באמצעות חפץ חד. הארבעה - נעצרו (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
סיגריה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לפני כשבוע, בשעות הבוקר המוקדמות, התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות קטין כבן 16 שפונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בעקבות פציעה מחפץ חד, שמקורה ככל הנראה בקטטה בה היה מעורב בשכונה חרדית במרכז העיר ירושלים.

שוטרים וחוקרי המשטרה פתחו בחקירה גלויה במהלכה נגבו עדויות ונאספו ממצאים ובמקביל נעשו פעולות חקירה במישור הסמוי תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לאיתור זהותם של 4 חשודים בתקיפה.

עם התקדמות החקירה עלה, כי עת שהיה הקטין יחד עם חבריו, ניגשו אליהם מספר צעירים בבקשה לקבל סיגריה, משנענו בשלילה החלו לתקוף הצעירים את הקורבן וחבריו, במהלכה על פי החשד אחד החשודים פצע אותו באמצעות חפץ חד.

בראשית השבוע עצרו חוקרי מחלק הנוער של תחנת לב הבירה באמצעות צו שהוצא ע"י בית המשפט את החשוד המרכזי בן 20 תושב ירושלים, שני קטינים בגילאי 13 ו-17 וחשוד נוסף כבן 19 מהצפון.

היום, הוארך בפני בית המשפט מעצרו של החשוד בן ה-17 עד מחר ושל החשוד בן ה-19 הנוסף עד לתאריך 24.10.17.

שני החשודים הנוספים, בני 13 ו-20, הובאו להארכת מעצרם בפני בית המשפט, שהאריך מעצרו של החשוד בן ה-20 עד לתאריך 22.10.17 ואילו הקטין בן ה-13 שוחרר למעצר בית. החקירה נמשכת.

במשטרה אומרים כי "משטרת ישראל פועלת במגוון מישורים בהם גלויים וסמויים על מנת לבצע פעולות חקירה מאומצות שתכליתן להגיע לחקר האמת בצורה המקצועית ביותר ובזמן הקצר במטרה לאתר את החשודים ולהביאם לדין".

"ביצענו פעולות חקירה מאומצות הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי בליבה של השכונה חרדית במטרה להגיע לחקר האמת ולאתר את זהות החשודים", אמרו השוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר