סערה בבני ברק

ש"ס יוצאת למלחמה בראש עיריית בני ברק חנוך זייברט; הח"כים יפגינו

תנועת ש"ס יוצאת למלחמה חריפה נגד ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט בעקבות מלחמתו במוסדות "אור דוד" ויערכו ביום ראשון הפגנה בהשתתפות הח"כים ברחבת העירייה (חדשות)

חנוך זייברט (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

תנועת ש"ס יוצאת לראשונה למלחמה חריפה נגד ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט בעקבות מלחמתו במוסדות "אור דוד" של הגאון רבי דניאל זר.

הסערה החדשה פרצה בעקבות בקשת עיריית בני ברק לבית המשפט לפנות מיידית את מבנה ביה"ס לבנות של מוסדות 'אור דוד' בבני ברק.

בש"ס מציינים כי הפנייה נעשתה למרות כל הסיכומים על פניה להליכי גישור והורדת כל הליכים המשפטיים וזאת תוך סיכון מיידי שעשרות בנות חרדיות יזרקו לרחוב ללא מקום לימודים.

בעקבות כך תנועת ש"ס תערוך הפגנת מחאה ביום ראשון הקרוב ברחבת עיריית בני ברק בהשתתפות חברי הכנסת של ש"ס ובהשתתפות הורי התלמידות.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", הרב זר הודיע כי החליט למשוך את כל העתירות המשפטיות נגד ההקצאות בעיר בני ברק וזאת לאחר פגישה עם יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי.

העתירות המדוברות עסקו בטענותיו של הרב זר נגד ההקצאות של עיריית בני ברק, מאחר ודילגו על מוסדותיו. עורכי דינו טענו בין היתר כי יש חשש לשחיתות בחלוקת ההקצאות.

מאחורי הקלעים, מי שביקשו מהגר"ד זר למשוך את העתירות הם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני והשר דרעי. במהלך הפגישה, השר דרעי התחייב לרב זר כי הוא ייצא נשכר מהמהלך, מה ששכנע אותו למשוך את העתירות המשפטיות.

יצוין, כי כניסתו של דרעי לפרשת ההקצאות הגיעה לאור בקשתו של הגר"ש בעדני לסיים את המשבר, בפרט שמדובר במוסדות של הרב זר הידוע כמי שפעל רבות למען ש"ס, כך שבמפלגה לא ראו סיבה שמוסדותיו ייפגעו.

השר דרעי הבטיח במהלך הפגישה כי הנושא יטופל כ"נושא אישי שלי". "אטיל את כל כובד משקלי בכדי שהמוסדות של הרב יעלו ויפרחו", הוא אמר. הרב זר מצידו הודה לדרעי ואמר: "תמיד אני מציית לגדולי הדור בפרט לחכם שלום והרב בעדני".

הרב זר הוסיף ואמר: "אף שבפועל לא קיבלתי שום הבטחה מצד העירייה, אני עושה זאת לבקשת גדולי ישראל, שאמרו כי השר דרעי ימסור נפש לפתור את המצוקה". במהלך הפגישה הזדהה דרעי עם הרב זר: "נעשה פה עוול, וצר המקום שלכם להכיל את כל המקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר