בכורה ב'כיכר השבת'

"רועה נאמן": משה דוויק בשיר על מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל • צפו בקליפ

לקראת יום השנה הרביעי לפטירתו של מרן מאור ישראל רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, מוציא לאור הזמר משה דוויק, שיר מיוחד ומרגש לזכרו – "רועה נאמן" • צפו בקליפ המרגש (מוזיקה)

(עיצוב עטיפה ועריכת קליפ: מאיר אסרף)

לקראת יום השנה הרביעי לפטירתו של מרן מאור ישראל רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, מוציא לאור הזמר משה דוויק, שיר מיוחד ומרגש לזכרו – "רועה נאמן".

רק לפני שבועות אחדים הופיע שירו הראשון של דוויק – "למעלה", שזכה להשמעות רבות ולביקורות נלהבות, וכעת הוא מגיש את שירו השני, לקראת צאת אלבום הבכורה.

בשיר הנוכחי, מביא דוויק לידי ביטוי יכולות ווקאליות ורמת הגשה יוצאי דופן, אליהם נחשף הציבור הרחב מידי ערב באירועים ברחבי הארץ.

השיר נכתב על ידי נכדו של מרן, הרב יעקב סיני, ללחנו המרגש של המוסיקאי הטורקי Hüsnü Şenlendirici, והוא מבטא את הגעגועים העזים למרן מאז פטירתו. העיבוד המרהיב הוא פרי ביכוריו של המוסיקאי המוכשר מיכאל אלחדד, המלווה את משה דוויק במשך שנים רבות.

"כבר בפעם הראשונה ששמעתי את השיר, זלגו מעיני דמעות", מספר דוויק. "מרן הרב עובדיה חקוק בליבנו לנצח, כרועה נאמן וכאבא מסור להמוני בנים, שנותרו כשה תועה וכצאן ללא רועה. למרות החלל העצום שהותיר אחריו, תורתו מאירה לנו את הדרך בכל רגע".

"זכיתי לשיר ולשמח את מרן במספר אירועים משפחתיים", מוסיף דוויק, "וראיתי מקרוב כיצד מי שהיה גדול הדור ופארו, היה גם יחיד בדורו בתחום השירה והפיוט. מי ייתן ושיר זה יעלה לפניו לרצון, לעשות לו נחת רוח בעולם האמת, והיה זה שכרנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר