נגררים לאוטובוסים

גל מעצרים נרחב בירושלים: 110 מפגינים נעצרו בהפגנות

המשטרה עוצרת עשרות ממפגיני ה"פלג הירושלמי" שחסמו את הכניסה לעיר תחת גשר המיתרים. העצורים הרבים נגררים לתוך אוטובוס שממתין להם בדרכם למעצר • צפו (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט בתשרי תשע"ח | 19.10.17
(צילום: כיכר השבת)

שד' ויצמן - גשר המיתרים וצומת הרחובות שרי ישראל - יפו - עדיין חסומים לתנועה על ידי עשרות חרדים, אנשי 'הפלג הירושלמי' שמפגינים במקום וחוסמים הכבישים ותוואי הרכבת.

לאחר שעות ארוכות של סבלנות החליטו במשטרה לשים קץ להפגנות הסוערות ולאפשר את התנועה והרכבת הקלה. במהלך המעצרים נרשמו עימותים בין הכוחות לבין המפגינים. הרחובות עדיין חסומים לתנועה כולל תנועת הרכבת הקלה.

על פי דובר המשטרה, מאות שוטרי יס"מ ומג"ב בפיקוד מפקד מרחב ציון תנ"צ אלי כזרי מתחילים כעת בפינוי בכח של 600 המפגינים מהפלג הירושלמי שחוסמים כבר 3 שעות את רחוב יפו שרי ישראל. במקום אוטובוס ממתין במקום לתוכו יכניסו את העצורים.

יותר 110 מפירי סדר נעצרו עד כה על ידי הכוחות במקום וישנם עוד מאות מפגינים שנמצאים במקום למרות המעצרים הרבים ומסרבים לפנות את הכבישים.

המשטרה ממשיכה בהערכות במוקדי הפרות הסדר. שוטרי אגף התנועה מכוונים ומווסתים התנועה לצירים חלופיים. יצוין, כי למרות ההפגנה הסוערת והמעצרים במשטרה לא עשו היום שימוש במכתזית ובמים כחולים בשונה מההפגנות הקודמות.

לאחר שעות ארוכות נפתח הציר לתנועה פרט לרחוב שרי ישראל פינת נורדאו שם עדיין ישנה הפגנה והכביש חסום.

כזכור, מאות מפגיני 'הפלג הירושלמי' החלו בשעות הצהריים (חמישי) בחסימת רחוב שרי ישראל בירושלים תוך שהם מעכבים את תנועת הרכבת הקלה וצועקים: "נמות ולא נתגייס".

במקביל, גם צומת כיכר השבת נחסם לתנועה על ידי מאות מפגינים, שדרדרו אל הכביש פחים והציתו אותם. לאחר מכן הם חסמו גם את היציאה מהעיר תחת גשר המיתרים.

גם בבני ברק נערכה הפגנה, המפגינים חסמו את רחוב רבי עקיבא פינת השומר והמשטרה עצרה ארבעה מפגינים.

מדובר צה"ל נמסר כי אמש נעצרו בירושלים תשעה מפגינים, אשר לאחר תחקורם התברר כי הם משתמטי גיוס.
העצורים הועברו לגורמי המשטרה הצבאית והחלטה לגביהם תתקבל בקרוב על ידי גורמי הפרקליטות הצבאית ואגף כח האדם.

האוטובוס עוזב את המקום עם העצורים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר