תגובה לחסימות הפלג

הנקמה נכשלה: החילונים לא הגיעו לחסום את מודיעין עילית

נהגים תושבי אזור מודיעין תכננו לחסום בנהיגה איטית ברכביהם את הכניסה למודיעין עילית - כנקמה על חסימת צומת שילת על ידי אנשי 'הפלג' המתגוררים בעיר החרדית - אך נכשלו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכניסה למודיעין עילית, היום (צילומים: "מחאות החרדים הקיצונים")

היום, בסופו של שבוע בו שוב ושוב נחסם לתנועה צומת שילת ליד מודיעין בידי קבוצת צעירים מ'הפלג הירושלמי' המתגוררים במודיעין עילית הסמוכה, תכננו תושבים מהעיר לחסום כנקמה את הכניסה לעיר החרדית.

"מסע בין הכיכרות", כינו יוזמי הנקמה את הרעיון אותו הם תכננו להוציא לפועל בשעות ערב שבת העמוסות. "החל מהשעה 15:30 ועד כחצי שעה לפני כניסת השבת נוסעים בהמנינו בין הכיכרות - כיכר חיצונית חשמונאים עד הכיכר הפנימית במודיעין עילית וממשיכים עד הכיכר שלפני מחסום חשמונאים".

לפי התכנון שלהם, זה מה שהיה אמור לקרות היום: "נגיע במאות רכבים 'רכבת אוטובוסי השבת' יעמדו, הם יחזרו לשבת בביתם, יאכלו כל השבת קופסאות שימורים - אולי יבינו מה זה גזל זמן של אנשים אחרים".

צעירי 'הפלג' חוסמים אתמול את התנועה סמוך למודיעין

אלא שבפועל רק נהגים בודדים הגיעו למקום בנסיעה איטית שהיתה אמורה לגרם לחסימה המתוכננת, וגם הם פנו אחורה תוך זמן קצר כשראו את ניידות המשטרה הממתינות להם סמוך לכניסה למודיעין עילית.

וכך החשש מפני דו"חות כספיים על הפרעות לתנועה הצטרף להיענות הדלה ליוזמת המחאה - שנכשלה באופן מוחץ. אחד מהנהגים החילונים שכן הגיעו למחות היום, הביע את תסכולו מחבריו הרבים שלא הצטרפו אליו, ופנה אליהם: "תמשיכו לסבול! אבל בשקט. מזוכיסטים! ואל תעזו להתלונן! תסבלו ותשלמו".

מי שהיו אמורים לסבול עם חסימת מודיעין עילית היתה מצליחה, הם כמובן כלל תושביה שרובם אינם משתייכים ל'פלג הירושלמי'. אחד מהמוחים החילונים תיאר בפייסבוק, כי תושבים מהעיר החרדית אף ניגשו אליו והזדהו דווקא איתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר