"בלב שלם"

עקיבא מרגליות וחיים ישראל בדואט חדש

הזמר עקיבא מרגליות מארח את הזמר חיים ישראל לדואט מרגש אותו הלחין בנו של מרגליות - משה. על העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד המעבד יואלי דיקמן (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יונתן בן חיים)

הזמר עקיבא מרגליות, ממשיך להסתער על תחום המוזיקה החסידית בתום שתיקה מוזיקלית בת 10 שנים ומשחרר כעת דואט "בלב שלם" - סינגל שני מתוך האלבום ״מרגליות וחברים״ והפעם יחד עם ענק המוזיקה היהודית חיים ישראל.

באלבום החדש שזורים לחנים מקוריים, פרי יצירתם של האב עקיבא ובנו, משה מרגליות. על העיבוד החסידי הופקד המעבד הצעיר והמוכשר יואל דיקמן שמותיר חותמת מוזיקלית מובהקת, המעטרת את טובי האלבומים במוזיקה החסידית. לצד אלה, מככבים מיטב אמני המוזיקה היהודית והחסידית, אותם כאמור, מארח מרגליות לביצועים משותפים מרתקים.

גם את "בלב שלם", הלחין משה מרגליות, בנו המוכשר של עקיבא, למילות דברי הימים: "..בְנִי דַּע אֶת אֱלֹקי אָבִיךָ וְעָבְדֵהוּ בְּלֵב שָׁלֵם וּבְנֶפֶשׁ חֲפֵצָה כִּי כָל לְבָבוֹת דּוֹרֵשׁ ה' וְכָל יֵצֶר מַחֲשָׁבוֹת מֵבִין אִם תִּדְרְשֶׁנּוּ יִמָּצֵא לָךְ וְאִם תַּעַזְבֶנּוּ יַזְנִיחֲךָ לָעַד..". הדואט של עקיבא וחיים ישראל, מגיש מניפת קולות בצבעים משלימים, אליהם נוסף העיבוד המיוחד והנעים של דיקמן והתוצאה, שוב: חוויה של הרמוניה יהודית – והפעם עם סלסולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר