"מגעים קדחתניים"

ש"ס ביטלה את ההפגנה נגד חנוך זייברט

ח"כי ש"ס תכננו לערוך היום הפגנה נגד ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט בשל כוונת העירייה לפנות את בית הספר "אור דוד" אך בשל "מגעים קדחתניים" הוחלט שלא לקיימה (חרדים)

חנוך זייברט (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

חברי הכנסת של ש"ס תכננו לערוך היום (ראשון) הפגנה נגד ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט בשל כוונת העירייה לפנות את בית הספר לבנות של מוסדות "אור דוד" שבראשות הגאון רבי דניאל זר.

אלא שבשעות הלילה נמסר כי צעדי המחאה בוטלו לעת עתה כדי לאפשר את הצלחת הגישור שיצא לדרך.

לפי ההודעה של ש"ס, בעקבות צעדי המחאה שתוכננו, נערכו בסוך השבוע ובמהלך מוצאי השבת "מגעים קדחתנים" בין עיריית בני ברק להנהלת רשת החינוך 'בני יוסף' וראשי המוסדות במטרה לפתור את הבעיה.

עוד נמסר כי סוכה שביום שלישי הקרוב תיערך פגישה בין ראה"ע בני ברק חנוך זייברט וסגנו מנהל מחלקת החינוך אלי דדון ומנכ"ל הרשת חיים ביטון כדי להגיע להסדר מוסכם שיימנע את הפינוי.

כאמור, בעקבות כך החליטו בש"ס שלא לקיים את ההפגנה המתוכננת.

כפי שדווח בהרחבה ב"כיכר השבת", הסערה החדשה פרצה בעקבות בקשת עיריית בני ברק לבית המשפט לפנות מיידית את מבנה ביה"ס לבנות של מוסדות 'אור דוד' בבני ברק. בש"ס ציינו כי הפנייה נעשתה למרות כל הסיכומים על פניה להליכי גישור והורדת כל הליכים המשפטיים וזאת תוך סיכון מיידי שעשרות בנות חרדיות יזרקו לרחוב ללא מקום לימודים.

בעקבות כך תנועת ש"ס תכננה לערוך הפגנת מחאה ברחבת עיריית בני ברק בהשתתפות חברי הכנסת של ש"ס ובהשתתפות הורי התלמידות.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", הרב זר הודיע כי החליט למשוך את כל העתירות המשפטיות נגד ההקצאות בעיר בני ברק וזאת לאחר פגישה עם יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי.

העתירות המדוברות עסקו בטענותיו של הרב זר נגד ההקצאות של עיריית בני ברק, מאחר ודילגו על מוסדותיו. עורכי דינו טענו בין היתר כי יש חשש לשחיתות בחלוקת ההקצאות.

מאחורי הקלעים, מי שביקשו מהגר"ד זר למשוך את העתירות הם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני והשר דרעי. במהלך הפגישה, השר דרעי התחייב לרב זר כי הוא ייצא נשכר מהמהלך, מה ששכנע אותו למשוך את העתירות המשפטיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר