בעלת ניסיון

"השוטרת הבועטת" תקפה בעבר מפגין חרדי נוסף

נגד השוטרת שתועדה בועטת בשבוע שעבר במפגין מ'הפלג הירושלמי', תלוי ועומד זה מכבר כתב אישום על אלימות שהפעילה נגד חרדי אחר, באחת מההפגנות בעבר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השוטרת הבועטת (צילום: מני רפאל, "מחאות החרדים הקיצונים")

השבוע נחקרה במח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים) שוטרת שתועדה כשיהא בועטת במפגין מ'הפלג הירושלמי'. היום מתברר כי בחודש שעבר היא הואשמה בעבירה זהה.

על פי הפרסום ב'וואלה! NEWS', נגד השוטרת בת ה-23 הוגש כתב אישום בגין תקיפה במהלך הפגנה סמוך לכיכר השבת בירושלים, וכן בגין שיבוש מהלכי משפט. באותו אירוע העמידה מח"ש לדין משמעתי קצין משטרה נוסף.

בכתב האישום שהוגש נגד השוטרת, היא הגיעה ב-18 בינואר השנה לרחוב שמואל הנביא בירושלים, בעקבות דיווח על שריפת פחים בהפגנה שנערכה שם, והבחינה בחרדי שצעק לעבר שוטרת אחרת.

בשלב זה, כך מתואר בכתב האישום, היא ניגשה למתלונן, "חבטה בראשו שלוש פעמים, אחזה בראשו והפילה אותו ארצה. לאחר סיום האירוע ובמטרה להסתיר את התקיפה, רשמה הנאשמת דוח פעולה שקרי, ובו כתבה כי המתלונן תקף אותה בבעיטות וכי נפל על הכביש כשניסתה להדוף אותו. הקצין הועמד לדין עקב שימוש בכוח שלא כדין".

מפרקליטה של השוטרת נמסר בתגובה לפרסום ב'וואלה! NEWS': "מדובר בהפגנת חרדים בה ניתנה הוראת פיזור למפגינים על ידי מפקדי הכוח במקום, ולאחר מכן החלו השוטרים ובכלל זה השוטרת לפזר את המפגינים שניסו לרדת לכביש לצורך חסימתו ולהפר את הסדר במקום. פעולותיה של השוטרת נעשו כדין ובמטרה להרתיע את המפגינים ולפזרם. מדובר בסרטון מגמתי שמופץ על ידי המפגינים לאחר שנערך במטרה לפגוע בעבודת השוטרים בהפגנות. השוטרת נחקרה, מסרה את גרסתה לאירוע וחזרה לעבודתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר