לועג לטראמפ

רוחאני: "העוצמה האיראנית - חזקה מתמיד"

"בעיראק, בסוריה, בלבנון, בצפון אפריקה ובמפרץ הפרסי, איך אפשר לעשות משהו בלי איראן?", כך אמר היום נשיא איראן בנאום שנשא בטהרן. לעג לטראמפ: "לא עשה שום דבר" (חדשות)

נשיא איראן חסן רוחאני. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

"עוצמתה של האומה האיראנית באזור גדולה מאי פעם" - כך אמר היום (שני) נשיא איראן חסן רוחאני בנאום שנשא בטהרן. לדבריו: "בעיראק, בסוריה, בלבנון, בצפון אפריקה ובמפרץ הפרסי, איך אפשר לעשות משהו בלי איראן?".

חרף דבריו כי מצבה של איראן הוא הטוב ביותר מעולם, רוחאני הזהיר כי השלטון במדינתו מצוי בסיכון בשל העימותים הפוליטיים בתוכה. "אסור לנו לחשוב שלפגוע בחלק אחד של המערכת יחזק את החלק השני. לא, המערכת כולה תקרוס".

אמש פורסם באיראן מכתב שכתב ב-2015 המנהיג הרוחני עלי חמניאי, ובו הזהיר מלתת אמון בארה"ב ובמעצמות המערב. המכתב פורסם על רקע המתקפות החוזרות והנשנות של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נגד הסכם הגרעין ואי אשרורו.

תגובת נתניהו להחלטת טראמפ שלא לאשרר את הסכם הגרעין (לע"מ)

עם זאת, רוחאני לעג לנשיא טראמפ, ש"לא הצליח לעשות שום דבר". מדבריו: "כל יום טראמפ אומר שזה ההסכם הכי גרוע בהיסטוריה. כמו שהוא מציג את זה, זו בושה לאמריקה. בכל זאת הוא עדיין לא הצליח לעשות שום דבר".

בנאומו, לא התייחס רוחאני לדברי מזכיר המדינה האמריקני רקס טירלסון מאמש, בהם קרא למליציות הנתמכות על ידי איראן ולוחמות בעיראק "לחזור הביתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר