בראנץ' בריאות עם ירקות צלויים וביצה עלומה
בראנץ' בריאות עם ירקות צלויים וביצה עלומה (צילום: www.purewow.com)
  • זמן הכנה20 דקות
  • רמת קושיקל
  • פרווה
  • אהבתם? דרגו:
         
    (1-גרוע 5-מצוין)

מרכיבים(4 מנות):

  • 400 גרם כרוב ניצנים
  • 400 גרם בטטה
  • 1/2 1 כפות שמן זית
  • מלח ופלפל שחור
  • 4 ביצים טריות וקרות
  • לרוטב: 2 כפות אריסה
  • 3 כפות חומץ תפוחים
  • עלי ארוגולה לקישוט

אופן ההכנה:

אאא

1. מחממים את התנור ל-200 מעלות ומרפדים תבנית בנייר אפייה.

2. חוצים לשניים את כרובי הניצנים, ומקלפים וחותכים את הבטטות לקוביות קטנות. משטחים את הירקות בתבנית, בשכבה אחידה, מזלפים מעל את שמן הזית, ומתבלים במלח ופלפל.

3. צולים את הירקות במשך 17-20 דקות בתנור שחומם מראש, עד שהם מתרככים ומזהיבים.

4. שולקים את הביצים כך שיתקבלו 4 ביצים עלומות - כך תעשו זאת בקלות ובמהירות.

5. מחלקים את תערובת הירקות הצלויים ל-4 קערות, מקשטים בחופן עלי ארוגולה, עליהם מניחים את ביצה עלומה או ביצת עין אחת, מערבבים את האריסה וחומץ התפוחים ומזלפים 2 כפיות מהרוטב על כל קערה (ניתן להחליף בכל רוטב אהוב אחר).

מקור