מכינים את הארון: אז איך יראה החורף שלך?

רגע אחרי שקולקציית החורף נחתה על המדפים ואחרי שחזרה מסיור עבודה מסביב לעולם, תפסנו את חגית אור אגסי לשיחה כדי להבין בדיוק איך הולך להיראות החורף שלנו, מה הטרנדים המובילים בעולם ואצל מעצבי העל והיכן זה הולך לפגוש אותנו. ובעיקר, מהיכן שואבים השראה ויוצרים קולקציות מפתיעות ומצליחות כבר למעלה מ-20 שנה (עיצוב, שיווקי)

ביאנקו נרו. (צילום: רמי זרנגר, סטיילינג: מירי ביילין)

זהו, החורף כבר כאן, אז רגע לפני שאת יוצאת להתארגן על הופעת חורף מושלמת, חגית אור אגסי המעצבת והבעלים של מותג האופנה המוביל BIANCO NERO כאן בשבילך כדי לעשות סדר ולעדכן בדיוק מה מצפה לנו בחורף הקרוב.

אז הנה כל המידע שאת צריכה בכדי לוודא שגם החורף תבחרי בפריטים הנכונים ביותר עבורך, והכי חשוב: נציג לך שילובים ודוגמאות שימחישו לך איך זה בדיוק צריך להיראות. תתחדשי!

אז קודם כל בקצרה, מה אנחנו הולכים לראות?

חשוב להבין, מגמות הן תהליך אשר מושפע ממגוון דברים אשר בסופו של יום יוצרים טרנדים בעולם, בניגוד למה שמצפה לנו בדרך כלל לקראת עונה חדשה בה אנו מופתעים מטרנדים חדשניים, החורף הקרוב יראה כמו אוסף של טרנדים מעונות קודמות עם השפעה מובהקת והמשכיות של מה שראינו בקיץ האחרון אבל הרבה יותר חזק.

זה יפגוש אותנו בצבעים, בגזרות, באביזרים ועם מעט תזכורות משנות ה-20 אשר מתערבות עם השראה של שנות ה-80, קולקצייה עם מעברים מהקלאסי לסגנון דומיננטי ופופי יותר.

ביאנקו נרו. צילום: רמי זרנגר, סטיילינג: מירי ביילין

צבעים...הם חלק מהאלמנטים שהופכים בגד לטרנדי, מה מצפה לנו?

מתוך גלגל הצבעים נחשף החורף לסגול, בורדו, חמרה, חרדל, ורוד עתיק והרבה ניוד, הכחול לגווניו: החל מהתכלת ועד הכחול הכהה כולל והרבה כחול רויאל (למרות שהוא בדרך כלל נחשב לצבע אביב קיץ) נפגוש גם את הירוק בגוונים רבים, החל מירוק בנטון, ירוק זית וירוק בקבוק ומכל צבעי המטאל תבלוט העונה בעיקר הנחושת לצד כסף וברונזה.

השקעה בפרטים וחיבור של נוסטלגיה עם העתיד

בחורף הקרוב נראה השקעה רבה בפרטים הקטנים, נפגוש אלמנטים אלגנטיים לא רק בבגדי הערב אלא אפילו בגדי היום יום ייראו מושקעים יותר בשילוב מוטיבים נוסטלגיים ו/או פרטים חדשניים-עתידניים. וולנים, רקמות, נוצות, פנינים, הדפסים גיאומטריים ואבסטרקטים לצד פרחים, פסים, נקודות בגדלים שונים, טקסטורות מעניינות - הכל מודגש וחזק. בגזרת הבדים יככבו קטיפה, תחרה, ברוקארד, פרווה ובדים מטאליים.

בואי נדבר רגע על גזרות, בסופו של יום גזרה מושלמת היא חלק גדול מהתוצאה...

מבחינת הגזרות, נראה הרבה פליסה-בחצאיות, בחולצות ובשרוולים, יוצגו הרבה חצאיות מתרחבות כאשר אורך החצאית השנה הוא מידי. בגזרת הצווארונים נוכל לראות הרבה צווארוני בייבי בסיומת משולשת עם קשירת סרט. בנוסף, יככבו בחורף גם שמלות כפריות עם שכבות וקומות, שמלות תחרה עם אפליקציות ריקמה, בדים רקומים, שרוולי פעמון וז'קטים קצרים. כאשר במראה ה'פופי' נמצא הרבה אפליקציות גדולות וכיתובים מאוד דומיננטיים אשר מעוטרים בפייטים גדולים ומבריקים ובכלל בעלי צבעוניות חזקה.

הלבשה מא'ת ועד ת'. ביאנקו נרו. צילום: רמי זרנגר, סטיילינג: מירי ביילין

מהיכרות איתך, מבחינתך אביזרים משלימים הם חלק בלתי נפרד מההופעה המושלמת ולא פחות חשובים מהבגד עצמו, מה מצפה לנו בגזרת האקססוריז וההנעלה?

נראה הרבה חגורות בצעים מטאליים ובעוביים שונים גם דקות מאוד וגם רחבות, נראה שימוש בפרווה כאלמנט בולט כאשר גם בנעליים נראה העונה שימוש בפרוות שונות, פפיונים, אלמנטים מטאליים וסגנון מרי פופינס.

כפי שכבר ציינת, מבחינתי לפריטים נלווים יש משמעות חשובה מאוד בהופעה, לכן כדאי מאוד לתת את הדעת ואת תשומת הלב גם ברכישת הפרטים המשלימים זו ההזדמנות שלי להלביש את לקחותיי מא' ועד ת' ובעצם להעניק את ה-total look המושלם באמצעות שילוב נכון של תיקים התואמים את ההופעה וכמובן של תכשיטים ואקססוריז משלימים.

אקססוריז משלימים. ביאנקו נרו. צילום: רמי זרנגר, סטיילינג: מירי ביילין

לסיום, איך ניתן לחדש ולהפתיע בכל פעם מחדש כבר למעלה מ-20 שנה?

כמו שכבר ציינתי במספר הזדמנויות, אופנה מאפשרת לנו להפתיע את עצמנו בכל יום מחדש, וכל יום הוא תהליך של למידה וגילוי של דברים חדשים. על מנת להפתיע ולחדש באמת אני באופן אישי משקיעה המון זמן ומשאבים בסיורים מסביב לעולם, בתערוכות מרכזיות ונחשבות על מנת לקבל השראה, ללמוד ולהבין לקראת מה אנו הולכים ולתרגם את כל הידע שצברתי לכדי מעשה ובעצם ליצור את הקולקציה המושלמת.

אין ספק כי רגע השיא מבחינתי בכל עונה הוא הרגע שבו אני רואה כיצד כל הדמיון, החלום, המחשבה, התכנון והידע שרכשתי הופכים לבגד מושקע שעונה בדיוק על מה שחשבתי.

אבל הסיפוק הגדול ביותר הוא לראות את הלקוחה שלנו יוצאת מהחנות עם total look מושלם שהולם אותה עונה על כל הדרישות והקריטריונים והופך את המראה שלה למושלם.

הקולקציה המושלמת. ביאנקו נרו. צילום: רמי זרנגר, סטיילינג: מירי ביילין

BIANCO NERO | לחצו כאן לעמוד הפייסבוק לפרטים נוספים

לחנויות BIANCO NERO ברחבי הארץ:

ירושלים - קינג ג'ורג' 28 | 02-6287997 | א'-ה' 9:00-20:00 ו' 9:00-14:00

ירושלים - שמגר 21 קניון פנינת חמד | 02-9994173 | א'-ה' 10:00-21:00 ו' 10:00-14:00

בני ברק - אנילביץ 14 | 03-5755017 | א'-ה' 10:00-21:00 ו' 9:30-13:30

צילום: רמי זרנגר, סטיילינג: מירי ביילין

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית