במחאת 'הפלג' בירושלים

החיילת שריססה מפגינים בגז מדמיע: "השטן בהתגלמותו"

סרטון בו תועדה חיילת מרססת את מפגיני 'הפלג הירושלמי' בגז מדמיע, עורר סערה רבה ברשת. כעת היא מתארת שכך היא הצילה אישה מבוגרת • "הייתי עושה שוב אותו דבר", מבטיחה החיילת (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
התיעוד שהסעיר (צילום: דיווחי הרגע, "מחאות החרדים הקיצונים")

החיילת שתועדה מתיזה גז מדמיע על מפגינים מ'הפלג הירושלמי' חושפת היום (שלישי) את גרסתה להשתלשלות העניינים, ומתברר כי החלק העיקרי כלל לא תועד.

וכך כותבת עמית נזרי, החיילת: "אתמול, בסביבות השעה 15:00 בצהריים, נסעתי לבסיס הצבאי שבו אני משרתת, ברכבת הקלה בירושלים, מכיוון התחנה המרכזית לגבעת התחמושת. כשהגענו לשער שכם (3 תחנות לפני התחנה שהייתי צריכה לרדת בה), הנהג עצר את הרכבת והסביר שאין לו אפשרות להתקדם ושעל כל הנוסעים לרדת - מכיוון שיש הפגנה שחוסמת את הדרך.

"ירדתי כמו כל הנוסעים והתקדמתי ברגל לכיוון התחנה שהייתי צריכה להגיע אליה. בדרך, נקלעתי לתוך הפגנת החרדים. המשכתי בשלי, למרות צעקות ה'שיקסע' המוכרות רק כי עברתי שם ועוד על מדים. באמת אוי ואבוי לי...".

לדבריה, "באמת שלא התייחסתי, עד שראיתי אישה בסביבות גיל ה-50 מוקפת ב-40 חרדים, בלי יכולת לצאת משם, כשהיא סופגת יריקות וקללות מכל עבר. לא חשבתי פעמיים, ופשוט נכנסתי לתוך המעגל במטרה להוציא אותה משם".

ואז החלה הדרמה, מתארת החיילת: "בשניה שנכנסתי לשם, נכנסתי למעגל הגיהנום; מעגל של חיות אדם שהאבסורד הוא שהם עוד מרשים לעצמם להיות חובשי כיפה, שלא נדבר על עצם העובדה שהם מכנים את עצמם חרדים".

"חשוב לי לציין", מפתיעה עמית נזרי, "שאני עצמי שומרת שבת ומצוות, מאמינה אמונה שלמה בתורה ובחוקותיה ומעודדת לומדי תורה. אבל הם? הם היו השטן בהתגלמותו. לא לומדי תורה ולא נעליים. חיות!".

מתוך הסרטון

לדבריה, "ברגע שנכנסתי לשם קיבלתי בעיטות מכל עבר, יריקות, משיכות בשיער ומה לא. לא היססתי לרגע, והוצאתי את הגז המדמיע שלי, זה שקיבלתי מהצבא. ריססתי במטרה לצאת משם. אחרי שיצאתי מהמעגל הארור הזה הם המשיכו. הרי נתתי להם "הצגה", השתמשתי בנשק חם!... כזה שאמור להגן עליי".

"אז כן, ברגע שהם עשו צעד לכיווני ריססתי שוב, ושם כבר התחילו לצלם. כמה אירוני, הרי ברור שיצלמו את החיילת הארורה שריססה עשרות חרדים, הרי ברור שהתקשורת תעמוד לצידם, ברור שאת מה שאני עברתי אף אחד לא יצלם כי זה לא מעניין... מעניין - שחיילת על מדים "תוקפת" חרדים, נכון?!".

"אז למי שלא מכיר", היא ממשיכה וכותבת, "קוראים לי עמית נזרי, אני בת 19 וחצי ואני משרתת בפיקוד העורף בירושלים. וכן, אני החיילת שריססה גז מדמיע בהפגנת החרדים. אני זו שכל הרשתות החברתיות כינו אותה עוכרת ישראל. "חיילת ריססה גז פלפל על מפגינים חרדים סתם כי בא לה" - כן כן, זו אני. ותתפלאו, ממש לא רציתי בזה".

נזרי מודה: "נכון, המילים שלי היו מזוויעות ולא גאה בדיבור שלי כלל, אבל היי, הייתם שם? עברתם את מה שאני עברתי? חוויתם את ההשפלה ואת הכאב בגוף? לא! אז אל תשפטו".

"ותכל'ס, במבט לאחור, אני עושה את אותו הדבר בלי לחשוב פעמיים. כי אותה אישה יכלה להיות הסבתא שלי והסבתא של כל אחד ואחת מכם. 'הקם להורגך השכם להורגו' - וזה לא אני אמרתי, זה הוא (הקב"ה) אמר", היא מסיימת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר