הפרשה מסתבכת

כשלי מח"ש: העבירו חומרים להגנה ושכחו לתעד הודאות

המחלקה לחקירות שוטרים מודה: העברנו בטעות חומרים לידי צוות הגנה ושכחנו לתעד בווידאו הודאות שנגבו בתיק. פנתה לסניגורים בבקשה להחזיר את החומרים שקיבלו (חוק ומשפט)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המחלקה לחקירות שוטרים. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

המחלקה לחקירות שוטרים פנתה היום (שלישי) לסנגורים בפרשה הפלילית הבלתי נגמרת בה מסובך עורך הדין רונאל פישר, והודתה כי העבירה להם בטעות חומרים ממוחשבים.

על פי הפרסום ב'וואלה! NEWS', במח"ש ביקשו מהם להשיב את החומרים, הכוללים את תכולת הטלפונים הנייד של החוקר ערן מלכה - אחד הנאשמים - ואת תכולת המכשירים הסלולריים השייכים למעורבים אחרים בתיק.

אך בכך לא תמו כשלי מח"ש: לסניגורים אף הועברה הבוקר הודעה כי במהלך הכנת התיק להמשך שמיעת הראיות התברר כי במחלקה שכחו לתעד בווידאו, כנהוג, כמה הודאות שנגבו בתיק.

תיעוד העברת כספי שוחד מדומה מאלון חסן לפישר (מצלמות אבטחה, ynet)

כזכור, כתב האישום בתיק פישר, הפך לתיק דגל של המחלקה לחקירות שוטרים, גם בגלל שהוא כולל את החוקר המשטרתי לשעבר ערן מלכה, לצד פרקליט הצמרת לשעבר פישר ופרקליטת מחוז תל אביב לשעבר רות דוד.

החשד בפרשה, המחולקת ל-12 פרשיות שונות, הוא שפישר נהג לשחד בכירים במערכת אכיפת החוק כדי שידליפו לו מידע שהוא מבקש וימסמסו חקירות מתנהלות.

במחלקה לחקירות שוטרים הגיבו לפרסום ב'וואלה! NEWS': "החומרים הממוחשבים הרלוונטיים לבירור האשמה בתיק הועברו כבר בנפרד, על פי החלטות בית המשפט, לידי באי כוח הנאשמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר