ביוזמת 'הדסה'

כנס הוקרה לארגוני ויועצי הרפואה החרדים. צפו

המרכז הרפואי 'הדסה' ערך כנס הוקרה לארגוני ויועצי הרפואה, במלון רמדה בירושלים בשיתוף הנהלות קופות חולים. גולת הכותרת: תעודת הוקרה לרב אלימלך פירר (ברנז'ה)

(צילום: קובי הר צבי)

לראשונה בעולם הרפואה - המרכז הרפואי 'הדסה' ערך כנס הוקרה לארגוני ויועצי הרפואה, במלון רמדה בירושלים בשיתוף הנהלות קופות חולים: לאומית, כללית ומאוחדת, ובהשתתפות: הנהלת המרכז הרפואי 'הדסה', שרים, ח"כים, רבנים ואישי ציבור.

גולת הכותרת של הערב הייתה הענקת תעודת הוקרה על ידי שר הבריאות הרב יעקב ליצמן ומנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' פרופ' זאב רוטשטיין והמשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו לגדול היועצים הרפואיים - הרב אלימלך פירר.

מנכ"ל המרכז הרפואי 'הדסה' פרופ' זאב רוטשטיין אשר קיבל את הפני האורחים ביקש להודות לארגוני החסד הרבים הפועלים בהמרכז הרפואי הדסה ועושים פעילות חשובה ומבורכת. "אנו פועלים ב'הדסה' להתאים את כל צרכי המרכז הרפואי לטובת המטופל הדתי והחרדי, והכל בהנחיית והדרכתו של הרב משה קליין, שהינו מורה הדרך של הנהלת הדסה", סיפר רוטשטיין.

שר הבריאות יעקב ליצמן אמר כי "היום, כולם מודים על הפעילות הברוכה שאתה עושה ואתה הצלת את המרכז הרפואי 'הדסה' ומוביל אותה להצלחות ושגשוג. הרב אלימלך פירר הוא שר הבריאות של ישראל, ואני הסגן שלו".

שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי אמר כי "הדסה זה נכס אדיר למדינת ישראל וירושלים בפרט. אני שמח שהמנכל החדש פרופ' זאב רוטשטיין הצליח יחד עם הנהלת הבית החולים להצעיד קדימה את בית החולים המשלב בתוכו מקצועיות מן השורה הראשונה לצד שמירה על צרכי המטופל הדתי והחרדי. המרכז הרפואי 'הדסה' זו הכתובת הנכונה, גם מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל שיום ההילולא חל השבוע, היה מאושפז בהדסה ושיבח תמיד את הרופאים".

דרעי ביקש לציין עוד עובדה כי רב המרכז הרפואי 'הדסה' הרב משה קליין הפך לכתובת של הדסה, וכמעט למוסד בפני עצמו. אפשר לחייג אליו 24 שעות ביממה, ולהתייעץ איתו בכל דבר ועניין. הרב קליין פעל לאחד את כל הקהילות בירושלים, ועל כך מגיע לו ישר כח גדול.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אמר כי "הנהלת העיר ירושלים לצד המרכז הרפואי המקצועי והמיוחד שיש לנו בעיר תעזור ותסייע בכל מה שנדרש. המנכ"ל החדש פרופ' זאב רוטשטיין עושה שליחות אמיתית".

ראש העיר הוסיף: "אני כאן להוקיר תודה בשמי ובשם כל עם ישראל ליועצי הרפואה היקרים העושים פעילות הקודש. אתם בונים את עם ישראל. למגזר החילוני יש מה ללמוד מהתנהלות יועצי הרפואה החרדיים. אין אדם שיפנה אליכם ואתם לא עוזרים לו. אני מתפעל מהמסירות שלכם לזולת".

רב המרכז הרפואי 'הדסה' הרב משה קליין ציין, כי אין זה סוד כי לפני שנים רבות, 'הדסה' לא הייתה בראש רשימת בתי החולים המועדפים למדקדקי ההלכה, ואדם היה צריך להחליט האם חפץ בבית חולים רפואי מקצועי מן השורה הראשונה כהדסה או ללכת לאחד בית החולים החרדים. "בשנים האחרונות, המציאות בשטח שינתה את המשוואה, וכיום אדם הנכנס לשערי 'הדסה', זוכה לבית חולים מקצועי רפואי עם מיטב הרופאים מן השורה הראשונה, ויחד עם זאת לבית חולים הנמצא בצמרת רשימת בתי החולים 'החרדיים'".

במהלך הערב נערך רב שיח מיוחד על הסוגיות הבוערות בכלכלת הבריאות בישראל בהשתתפות: מנכ"ל לאומית שירותי בריאות ניסים אלון, מנהל מחוז ירושלים בכללית שירות בריאות יורם סגל, מנהל מחוז ירושלים במאוחדת טל שאול, סגן מנהלת בית החולים 'הדסה עין כרם' ד"ר אשי שלמון והמשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו. כמו כן, יועצי הרפואה זכו לשמוע הרצאה מרתקת על שליחות רפואית - פרוטקציה ומה שביניהן מהיועץ האסטרטגי מנחם גשייד.

באירוע השתתפו: שר הבריאות יעקב ליצמן, שר הפנים אריה דרעי, חברי הכנסת אורי מקלב, מנחם אליעזר מוזס. ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, ראש עיריית ביתר עלית מאיר רובנשטיין. נציגי הציבור מעיריית ירושלים - יוסף דייטש, ישראל קלרמן, יצחק פינדרוס, פיני עזרא וחיים כהן. בנוסף, כל יועצי הרפואה בישראל. את הערב הנעימו בשירה הבעל מנגן ארהל'ה סמט ותזמורתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר