סוף לשמועות

יאיר נתניהו מצהיר: "בחיים לא אצטרף לפוליטיקה"

אחרי שנים בהן נטען כי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עשוי להצטרף לפוליטיקה בהמשך חייו, הערב הצהיר נתניהו הצעיר במהלך מסיבת יום הולדת לאביו כי בחיים לא יצטרף לפוליטיקה (חדשות)

יאיר נתניהו (צילום: חיים צח, לע"מ)

אחרי שנים בהן נטען כי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עשוי להצטרף לפוליטיקה בהמשך חייו, הערב (רביעי) הצהיר נתניהו הצעיר במהלך מסיבת יום הולדת לאביו כי בחיים לא יצטרף לפוליטיקה.

השמועות סביב כוונתו לכאורה של נתניהו הבן לרוץ לפוליטיקה, נבעו בעקבות מעורבותו בבחירות האחרונות לכנסת, כמו גם הסערות שנקשרו בשמו בשנים האחרונות. יצויין, כי גם ב"ליכודיאדה" האחרונה, אירוע שנתי של פעילי הליכוד, הוצג נתניהו כמועמד עתידי.

נתניהו בראיון ל"פוקס ניוז", החודש (מתוך פוקס ניוז)

אלא שהערב, במהלך יום הולדת לאביו, הצהיר יאיר נתניהו כי אין בכוונתו להצטרף לפוליטיקה: "אני מעריץ אותך על המחיר שאתה משלם למען העם והארץ'', אמר יאיר נתניהו, והבהיר: "אני בחיים לא אכנס לפוליטיקה". באירוע יום ההולדת השתתפו בני משפחתו של נתניהו, שרים, חברי כנסת, עובדי לשכת ראש הממשלה, ידידים ומכרים.

בתחילת החודש התראיין ראש הממשלה ל"פוקס ניוז" ונשאל על ידי המראיין: "אתה מעודד את הילדים שלך להיכנס לפוליטיקה?". הוא השיב "לא", והוסיף כי הוא מניא את ילדיו מכך. "מדובר בחיים קשוחים מאוד". המראיין שאל שוב: "הם נוטים לכיוון הפוליטיקה?" ונתניהו השיב: "אולי אחד מהם, אני לא בטוח. אבל אני מקווה שלא".

יאיר נתניהו עם אביו, בכותל (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)
יאיר נתניהו בחוג התנ"ך של בית ראש הממשלה. ארכיון (צילום: מארק ישראל סלם)
יאיר נתניהו (מימין) עם משפחתו (צילום: קובי גדעון / לע"מ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר