סכנה בכבישים

בתוך חצי שעה: שני הרוגים בתאונות דרכים

בת 20 שרכבה על אופניים חשמליים נהרגה מפגיעת רכב בדרך נמיר בתל אביב. צעיר בן 21 שרכב גם הוא על אופניים נפצע באורח בינוני. בראשון לציון נהרג רוכב אופנוע (חדשות)

זירת התאונה בתל אביב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בתוך פחות מחצי שעה נהרגו הלילה (חמישי) שני בני אדם בתאונות דרכים, אחת בתל אביב והשנייה בראשון לציון.

בת 20 שרכבה על אופניים חשמליים נהרגה מפגיעת רכב בדרך נמיר בתל אביב. צעיר בן 21 שרכב גם הוא על אופניים נפצע באורח בינוני.

זירת התאונה בתל אביב (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התאונה התרחשה דקות לפני חצות וכונני מד"א פינו את הפצועים לבית החולים 'איכילוב' בתל אביב, שם נקבע מותה של הצעירה. מצבו של הצעיר מוגדר בינוני והוא סובל מחבלות בראש ובגפיים.

חובש רפואת חירום במד"א אנדרי קוגן ופרמדיקית מד"א רותם ארגוב סיפרו: "על הכביש סמוך לרכב שתחתיו היו אופנים חשמליים מרוסקים שכבו שני פצועים, צעירה בת 21 הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הנשמה והיא פונתה במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. צעיר בן 24 שרכב יחד איתה על האופניים טופל בשטח ופונה במצב בינוני".

זירת התאונה בראשון לציון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

כעבור 6 דקות התבקל דיווח על רוכב אופנוע שנפצע מפגיעת רכב ברחוב החלוצים פינת מרום גולן בראשון לציון.

חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את הפצוע לבית החולים שיבא בתל השומר במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה אך מותו נקבע בבית החולים.

זירת התאונה בראשון לציון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

חובשי רפואת חירום במד"א ערן כרמל וחגי נתני סיפרו: "על שפת המדרכה סמוך לרכב שכב רוכב האופנוע, גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בו כמה בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל הנשמה ועיסויים והוא פונה במהירות תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים תל השומר בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו אנוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר