האדמו"ר נחרד והגיע למחות

מזעזע: אזרחי ישראל הוזמנו לסיורים בבית מיסיון בשער יפו

החל מאמש מוזמנים אזרחי ישראל על ידי עיריית ירושלים וגורמים נוספים לסיורים תיירותיים בבנין של קהילה משיחית ליד שער יפו, המוגדרת בפי החרדים הגרים בסמוך כקהילה העסוקה במיסיון (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הבית המיסיונרי (צילום: מתוך גוגל מפות)

החל מאתמול (חמישי) מזמינה עיריית ירושלים את תושבי המדינה בכלל והבירה בפרט, לאירוע הנקרא "בתים - מבפנים", שיימשך שלושה ימים. במסגרת הפרויקט התיירותי, נקראים התושבים להכיר בתים ייחודיים והיסטוריים בעיר.

אלא שתושבי הרובע היהודי הזדעזעו לגלות, כי אחד הבתים שנבחרו לפרוייקט התיירותי הוא בית המשמש כמוקד מיסיונרי מזה שנים רבות. על שער הבית המדובר בו פעילה "קהילת המשיח - עמנואל" נתלתה כרזה גדולה המזמינה את הציבור לבקר בכנסייה המסיונרית הראשונה בירושלים ("קרוב ל 100 שנות מיסיון").

יצויין, כי ההזמנה לסיורים בבית שנמצא על אם הדרך לכותל, מול תחנת המשטרה 'הקישלה', היא במסגרת "שבוע האדריכלות" שבחסות העירייה, הרשות לפיתוח ירושלים ומשרד התיירות.

מתוך הפרסום המזמין (סריקה)

העסקנים תושבי הרובע היהודי שנחרדו מהענין, פנו לרבנים ואישי ציבור כדי שיפעלו בנושא. חבר מועצת העיר ירושלים יוחנן ויצמן (אגודת ישראל) אמר, שיעשה כל מאמץ למנוע זאת בשנה הבאה. גם חבר מועצת העיר אריה קינג (ירושלים מאוחדת) הבטיח לפעול בנידון.

כפי שנודע ל"כיכר השבת", הגאון הרב אביגדור נבנצל רב הרובע היהודי בעיר העתיקה הזדעזע מאוד כששמע על תכנית העירייה וביקש מהנציגים הדתיים בעירייה לפעול להפסיק זאת באופן מיידי.

האדמו"ר מפינסק קרלין בשיחה עם אחד העסקנים במקום (באדיבות המצלם)

יצויין, כי האדמו"ר מפינסק קרלין שנודע על כך הזדעזע והגיע למקום מיד אחרי תפילת מנחה אתמול, כדי למחות ולנסות להסביר ליהודים שבאו לשם את גודל הסכנה, כדי שלא יפלו חלילה ברשת המיסיון.

תגובתן של הרשויות השונות תתפרסם, לכשתגיע לידי "כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר