אבו דאבי

צפו: ילד בן שש מדהים את הטייסים במטוס

הוא עוד לא בן שש אבל הידע שלו בתעופה ובמערכות המטוס הפתיע את טייסי חברת התעופה של אבו דאבי שנדהמו לשמוע מפי הילד סקירה על מערכות המטוס השונות (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מעמוד הטוויטר של איתיחאד איירווייז)

אדם מוחמד עמר בן השש, 5 ו-11 חודשים ליתר דיוק, כפי שהוא עונה בגאווה בסרטון שהפך לוויראלי במיוחד, הדהים את צוות האוויר של איתיחאד איירווייז, חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, כשבביקור בתא הטייס במהלך טיסה הפגין ידע מרשים ביותר במערכות המטוס ובתפעול הטיסה. הסרטון כאמור, הפך וויראלי וגרם לחברה להזמין אותו החודש לבית הספר לטיסה שלה כדי ללמד אותו להטיס בסימולטור את המטוס החביב עליו איירבוס A380.

מתברר שהילד למד להפעיל את מערכות המטוס מצפייה בסרטונים ביוטיוב. הילד מסביר איך מפעילים את מערכות החירום במטוס אם המנועים קורסים, מצביע על מערכות שונות בתא הטייס ומסביר את תפקידם, ובאופן כללי מנהל שיחה שוטפת ומקצועית עם הטייס המופתע.

הקפטן נשמע בסרטון שואל את אדם הקטן מה ירצה להיות כשיהיה גדול, והוא השיב: "אני אהיה קפטן, בדיוק כמוך". הקפטן השיב: "אתה תהיה טוב יותר ממני".

אנשי יחסי הציבור של החברה לא פספסו את ההזדמנות והזמינו את ילד הפלא לסיור מיוחד באקדמיית הטיסה של החברה. היום החגיגי התחיל כשאדם קיבל מדי טייס והמשיך בטיסת אימון בסימולטור. אדם הצליח, יחד עם טייס בוגר נוסף, להמריא ולהנחית את המטוס הווירטואלי בשלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר