בוקר טוב?

על הבוקר: מקלחת חמה או קרה?

מקלחת חמה על הבוקר גורמת לכם להרגיש רעננים? מסתבר שהפעולה המרעננת הזאת מחלישה את הגוף ומכניסה אותו למצב מנוחה. אז מה כן ניתן לעשות? מקלחת קרה... (בריאות)

(צילום: שאטרסטוק)

המעבר לשעון חורף גרם לשמחה רבה וזאת בגלל שעת השינה הנוספת, אבל כשהבוקר עלה והשעונים המעוררים התחילו לפעול אף אחד כבר לא שם לב שהתווספה לה שעה, כי בואו נאמר את האמת, לקום בבוקר זה קשה, קשה מאוד.

לרבים מאיתנו המקלחת של הבוקר הינה חלק בלתי נפרד מהלו"ז וזאת במחשבה שמקלחת חמימה תרענן להם את הבוקר ותהפוך אותם לנמרצים יותר, אך מסתבר שהרגל נקי זה גורם בעצם לפעולה הפוכה לגמרי.

השהייה הארוכה בטמפרטורה חמה מעבירה מסר לגוף שזה הזמן המתאים להרפות את השרירים ולהיכנס למצב רגיעה, דבר שנוגד לחלוטין את מה שאתם מנסים לעשות בבוקר וזה להמריץ את הגוף ולהגביר את האנרגטיות שלו לקראת היום החדש.

אם בכל זאת אתם לא רואים את הבוקר שלכם נטול מקלחת ויחד עם זאת אתם מתעקשים לרענן את הגוף אתם תיאלצו לסבול מקלחת קרה שתבטיח שכל מה שיעבור עליכם באותו יום לא יהיה גרוע יותר.

הרווח המשני והלא פחות חשוב שבמקלחת קרה הוא חיסכון הזמן שבהמתנה לבוילער (דוד שמש) שזמן ההמתנה שלו שואב אותנו לבדוק את מצב הנייד וההתראות ובכך גוזל לנו זמן יקר ומכניס את הגוף לתרדמת מיותרת.

בוקר טוב...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר