מאוחדת: פתיחת מכון MRI בביה"ח משגב לדך

השבוע נחנך מכון ה-MRI הקהילתי הראשון בירושלים אשר צפוי לקדם משמעותית את זמינות התורים לבדיקת MRI בישראל בכלל ובירושלים בפרט. ליצמן: "ישפר משמעותית את השירות לתושבים" (בריאות, שיווקי)

מנכ"ל מאוחדת ושר הבריאות. (צילום: יחצ)

באירוע המכובד השתתפו שר הבריאות עקב ליצמן, מנכ"ל מאוחדת זאב וורמברנד, מנהל מחוז ירושלים במאוחדת טל שאול, סמנכלי"ם ובכירי הקופה, פרופ' משה גומורי המנהל הרפואי של המכון וכן מנהלי חברת סימנס יצרנית המכשיר.

המכשיר הינו מהדגמים החדישים ביותר והמתקדם הקיים בארץ. פתח המכשיר רחב יותר מהרגיל והעומק קצר יותר - דבר המאפשר שהייה נינוחה ומרווחת לנבדק. המכשיר נבנה על פי הסטנדרטים הבינלאומיים המעודכנים ביותר, תוך הקפדה לפרטים הקטנים בכדי להגיע לממצאים המדויקים ביותר.

את האירוע פתח בדברים מנהל המחוז טל שאול שאמר בדבריו כי חנוכת המכון בבית החולים משגב לדך הינו במסגרת האסטרטגיה של שר הבריאות להפוך את בדיקת ה-MRI מבדיקה שמחכים לה חודשים ארוכים, לבדיקה זמינה וזולה:. "אנו חוגגים היום את פתיחתו של המכון של מאוחדת בירושלים אשר יספק 12,000 בדיקות בשנה לתושבי הבירה".

שאול הוסיף וציין כי עובדי המכון הם צוות מקצועי: "פתיחת המכון זה חלק מאסטרטגיה של מאוחדת בשנתיים האחרונות להרחיב ולספק את שירותי הרפואה הטובים ביותר. במסגרת החלטות אלו החלטנו להפוך את משגב לדך המחודש לבית חולים ציבורי ללא כל עלות נוספת. אנו מרחיבים עוד שירותים נוספים וחדשים במשגב לדך. הפסקנו את כל הניתוחים הפרטיים שהיו במשגב לדך, וכיום הכל ציבורי וזמין לכולם. בחרנו לתת רפואה ציבורית איכותית וזמינה. לא יהיו פשרות באיכות הטיפול".

מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד נשא דברים ואמר: "זהו יום חג ויום היסטורי, ויום חשוב לתושבי ירושלים. אני רוצה להודות באופן אישי לכבוד שר הבריאות הרב ליצמן שהצליח להוביל מהלך מדהים בנושא האמ אר איי. שמחנו להיות הראשונים. מאז כניסתך לתפקיד הצלחת להוביל רפורמות בלי סחבת, כולל מהפכת השיניים. ביקורי פתע באמצע הלילה בבתי חולים והוכחת שאצלך החולים זה לפני הכל".

"כשהתחלת עם מהפכת האמ אר איי, ידענו שיש מחסור גדול בכל הארץ. אנשים הלכו לעשות בדיקות סיטי עם קרינה כי לא היה מקום ואופציה לבצע בדיקות מקצועיות. ואתה באת ואמרת אני יוצא למהפכה. לא עוד מכשיר אחד אלא שרשרת של מכשירים בתוך הקהילה והנה התוצאה. כבוד השר הצלחת להוריד תורים בצורה דרמטית. המכשיר שלנו יתחיל לעבוד עוד החודש. התורים יורדים מחודשיים לפחות מ-3 שבועות".

שר הבריאות יעקב ליצמן כובד לשאת את הנאום המרכזי במהלכו הודה למאוחדת. "מאוחדת בהנהגת זאב וורמברנד עשתה צעד גדול. היא שדרגה את הקופה בצורה משמעותית מאוד. המהלך הגדול של מאוחדת ישדרג את עולם הרפואה המקצועי של מאוחדת".

"חייבתי כל בית חולים להכניס לתוך בית החולים את MRI ומי שלא יבצע זאת יהיו עליו סנקציות. לצערי, לא כולם עמדו בהבטחותיהם. מאוחדת התארגנה במהירות והרימה את הפרויקט. אין ספק שהמכון מאד ישדרג את השירות ללקוחות מאוחדת בירושלים והציבור יידע להעריך את זה".

השר הוסיף ואמר כי "אחרי שפרסמתי לציבור לפנות אלי, קיבלתי ללשכתי יותר מ- 2000 טלפונים מאנשים שביקשו לקצר תורים ל-MRI. לכולם דאגנו וכולם קיבלו תור בזמן. זה אומר שזה אפשרי. הצלחתי בקדנציה שלי להגדיל ל-46 מכשירי אם אר איי ברחבי הארץ גם בקופות חולים וגם בבתי חולים. זה המון אבל לא מספיק ואנו ממשיכים לפעול להוסיף עוד".

לאחר הסרת הלוט נכנס השר ליצמן כשהוא מלווה בבכירי הנהלת מאוחדת להתרשם מהמכשיר החדשני וקיבל תדרוך מפרופ' משה גומורי שינהל את המכון הרפואי במשגב לדך. השר הודה שוב למאוחדת על היוזמה וציין את החשיבות של המהלך למען לקוחות מאוחדת בפרט ותושבי ירושלים בכלל.

השתתפו עוד בארוע , מנהלי לשכת השר ויועצי הרפואה הבכירים בירושלים אשר להם קשר רצוף עם הנהלת מאוחדת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר