מארה"ב לישראל

ספר תורה לזכר החזו"א - בזכות הבן שנולד לאחר שנים

סיפורו של יהודי מהקהילה הפרסית בגרייט נק שבארה"ב, שזכה לחבוק בן לאחר צפיה ארוכה מאוד, הוביל לתרומת ספר תורה לישיבה בבני ברק - ביארצייט של החזון איש זיע"א (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב מרדכי אדר"ת (צילום: דוד זר)

הסיפור שמסעיר את היהדות החרדית בארה''ב, כאשר יהודי מהקהילה הפרסית בגרייט נק שבארה"ב, זכה לחבוק בן לאחר צפיה ארוכה מאוד, למרות שלפי דעת הרופאים דבר זה אינו על פי דרך הטבע, הוביל לתרומת ספר תורה לעילוי נשמת מרן החזון איש זיע"א.

הסיפור החל לאחר שאברך מליקווד הגיע לפני מספר שנים לקהילה בארה"ב על מנת לחפש תורם לההדרת חידושי מרן החזון איש זיע"א על מסכת עירובין.

על-פי עצת רב הקהילה, הגה''צ רבי מרדכי אדר"ת, הובטח ליהודי הנ"ל שאם יקח על עצמו את ההוצאות, יזכה לחבוק בן.

וכך אכן היה. בשעה טובה נולד הבן שנקרא - אברהם ישעיהו על שמו של החזון איש. כעבור שנה, הוא חבק בן נוסף שנקרא יעקב ישראל על שם מרן הסטייפלר זיע"א.

הסיפור שעורר הדים רבים, הביא יהודי נוסף שזקוק לישועה לתרום ספר תורה, בברכת הרב אדר"ת לע''נ החזו''א, וע''פ עצת מרן הגר''ח קנייבסקי, ספר התורה יוכנס ביום היארצייט של החזו''א.

ספר התורה יוכנס במוצ"ש הקרוב לישיבת 'בית אליהו' בשיכון ה' בבני ברק, שהוקמה על ידי מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן לפני 10 שנים.

לפי רצון התורם וכדי לכבד את זכרו של החזון איש, התהלוכה תהיה מפוארת כאשר משאית מקושטת ועליה תזמורת עם בעלי מנגנים בראשות ארהל'ה סמט ינועו לאורך כל תוואי התהלוכה שיחל ממרכז רימונים לאורך רחוב השומר עד להיכל הישיבהבהשתתפות המונים מבני העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר