"קצה הקרחון"

הצעת העבודה לעדה - מהיועץ של המתלוננת החרדית

אריק רוזנטל, יועץ התקשורת של המתלוננת החרדית בתביעתה נגד שרה נתניהו, הציע הצעת עבודה לעדה בתיק • רוזנטל: ניסיון לסייע לה • נתניהו: "זהו רק קצה הקרחון" (ארץ)

שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אריק רוזנטל, יועץ התקשורת המלווה את המתלוננת החרדית בתביעתה נגד הגברת שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, הציע הצעת עבודה לעדה מרכזית בתיק, כך חשף גיא פלג ב'חדשות 2'.

לפי הדיווח, עובדת נוספת שעבדה בקומה השנייה במעון ראש הממשלה, יחד עם ש"ר, העובדת החרדית שהגישה את התביעה האזרחית ואמש מסרה עדות ארוכה במשטרה, והייתה עדה למה שעברה ש"ר מצד שרה נתניהו, קיבלה הצעת עבודה מלא אחר מיועץ התקשורת של המתלוננת.

רוזנטל ייצג בעבר גם את מני נפתלי, שתבע גם הוא את שרה נתניהו, והוא מייצג את משרד עורכי הדין שהיה מעורב בתביעות נגד שרה נתניהו.

"שלום, שבוע טוב. שמי אריק, אנחנו לא מכירים", פנה אל העובדת בהודעת וואטסאפ יועץ התקשורת. "קיבלתי את הטלפון שלך ממכרים משותפים, אני מנכ"ל של חברה שעוסקת בתחום התקשורת, פרסום, יח"צ".

בהמשך ההודעה הוא פונה אליה בהצעה: "אני רוצה להציע לך תפקיד אצלנו בחברה, אשמח אם תרימי אליי טלפון". לאחר כשעה שהיא לא ענתה, יועץ התקשורת שלח הודעה נוספת: "רוצה לשמוע עוד פרטים?".

לאחר שהעובדת שואלת אותו במה מדובר הוא עונה לה: "אנחנו מחפשים לכמה תפקידים, אחד מהם הוא עוזרת אישית למנכ"ל, אם יש לך ניסיון אחר רלוונטי אפשר לבדוק את התאמתך גם לתפקידים אחרים".

השיחה בין השניים הסתיימה בכך שהם סיכמו שידברו בהמשך.

אריק רוזנטל יועץ התקשורת של התובעת ש.ר מסר בתגובה לחדשות 2: "מהראיות שבידיי עולה כי נ.ק. ביקשה לסיים את עבודתה כבר בעבר אך כפי הנראה הופעלו עליה לחמים שלא לעשות זאת. אכן פניתי אתמול בערב לגברת נ.ק. בניסיון לסייע לה, מתוך דאגה אמיתית לשלומה וכחלק ממחויבותי כאזרח להעניק עזרה לזולת. אני מציע לכל הצוות המוכשר של משפחת נתניהו לעשות חשבון נפש עמוק, להסתכל במראה ולנסות להסביר לעצמים כיצד הם מוכנים לתת יד לפגיעה כל כך קשה בעובדים".

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: "זהו רק קצה הקרחון של השיטות הבזויות בהן פועלת חבורת מני נפתלי, עורכי דינה נעמי לנדאו ושות׳ והיחצ"ן שלהם. אבל הציבור חכם ומבין שמדובר בטענות כוזבות ובשיטות פסולות שכל מטרתן להשחיר את שרה נתניהו ולפגוע בראש הממשלה.

"אין גבול לרדיפה ולרצח אופי, ולראייה הניסיון של היחצ"ן שלהם לגייס עובדת במעון ראש הממשלה ע"י הצעות עבודה מפתות ומצוצות מן האצבע. מי מציע בסמס תפקיד של עוזרת מנכ"ל למשהי שלא פגש מעולם, שבמקרה היא עדה מרכזית. כל הקנוניה נחשפת בהתכתבות זו!".

הצעת העבודה (מתוך הפייסבוק של רה"מ נתניהו)
הצעת העבודה (מתוך הפייסבוק של רה"מ נתניהו)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר