גנבה והתחזתה

המנקה המסורה של בית החולים התגלתה כפלסטינית מרמאללה

אף אחד מבאי בית החולים בירושלים לא העלה על דעתו כי הצעירה המנקה במסירות היא תושבת רמאללה שגנבה תעודת זהות, זייפה אותה וכך התקבלה לעבודה (חדשות בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תגית העבודה של הפלסטינית הזייפנית (צילום: דוברות המשטרה)

אל בית המשפט תובא היום (שני) להארכת מעצר, צעירה פלסטינית החשודה כי גנבה את זהותה של אישה אחרת, התחזתה לה ועבדה כמנקה בבית חולים בירושלים.

הסיפור החל, לאחר שבמשטרת ישראל התקבל מידע, לפיו צעירה כבת 19 העובדת בניקיון באחד מבתי החולים, איננה תושבת ישראל בעלת מעמד מוסדר כחוק. בחקירה שנפתחה, אותרה אכן זהותה של הצעירה ומקום עבודתה, ואמש הגיעו השוטרים לבית החולים, איתרו אותה ועצרו אותה. היא הובאה לחקירה בתחנת מוריה, כשבמקביל הועבר כמובן דיווח לבית החולים.

בחקירה התברר, כי כבר יותר מחודש שהצעירה מרמאללה עובדת בניקיון בבית החולים, אליו התקבלה באמצעות תעודת זהות ישראלית שכאמור כנראה גנבה מחברתה תושבת ישראל וזייפה אותה כך שתמונתה תופיע בליווי פרטי הזהות הרשומים בה.

כשביקשה להתקבל בחברת כוח האדם המספקת עובדי ניקיון לבית החולים, הציגה הפלסטינית את תעודת הזהות המזויפת וקיבלה כרטיס עובד, עמו התייצבה כמדי יום בעבודתה כמנקה בבית החולים.

העבירות בהן היא חשודה ובגינן היא עצורה: כניסה לישראל שלא כחוק, זיוף מסמכים והתחזות לאדם אחר.

"משטרת ישראל פועלת כל העת הן במישור הגלוי והן בסמוי כנגד תושבי שטחים השוהים בישראל שלא כחוק, ועלולים להוות פלטפורמה לביצוע וסיוע בפעולות טרור. מעצרה של החשודה ואימות פרטי זהותה האמתית מהווים נדבך חשוב ומרכזי במלחמה העיקשת של המשטרה כנגד שוהים בלתי חוקיים הנכנסים לשטחי ישראל בניגוד לחוק. המשטרה תפעל למצוי הדין עם החשודה", נמסר מדוברות משטרת ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר