ברוח הסתיו:

תפריט חדש ומחמם במסעדת ריקוטה

אחרי החגים כבר כאן, והחורף עוד מעט מתדפק על החלונות. לרגל עונת הסתיו, משיקה מסעדת ריקוטה, האיטלקית החלבית הכשרה למהדרין בירושלים – תפריט חדש, מלא במנות מחממות, מנחמות ובריאות (אוכל, שיווקי)

מסעדת ריקוטה. (צילום: יחצ)

התפריט החדש מתהדר במגוון רחב יותר וססגוני יותר של מנות ים תיכוניות, שבאופייניות ירושלמית מיוחדת משלב מזרח ומערב, עם מנות חדשניות ומודרניות לצד מנות שורשיות עם ניחוחות של בית וטעם של ירושלים של פעם.

השילובים והמעבר בין העולמות, בולטים בכל חלקי התפריט החדש. כך למשל בארוחת הבוקר, תוכלו לבחור בין ארוחת בוקר פיקנטית שמוגשת במחבת לוהטת, או אומלט טוסקנה, זאת לצד עוד ארוחות בוקר מפתיעות.

התפריט כולל גם תפריט סלטים מורחב הכולל סלטים ירוקים, טריים ורעננים לצד מבחר סלטים חמים כמו סלט טונה אדומה, סלט טוסט ועוד.

האווירה הסתיות-חורפית מורגשת גם בתפריט המרקים שתוכלו למצוא בו ניחוחות מנחמים של מרקים אהובים כמו מרק בצל צרפתי או מרק קרם אפונה ומרקים נוספים.

מרקים בריקוטה. צילום: יחצ

גם חובבי קולינרית טבעוניות, ימצאו את מבוקשם בתפריט החדש החל ממנת עדשים שחורות עם בטטה, עגבניות שרי, סלרי ושלל חסות ועלים ועד מגוון מנות חמות וקרות, סלטים ומוקפצים טבעוניים.

לצד המנות החדשות, במסעדה תמצאו תפריט חלבי עשיר ומגוון, החל מפוקאצ'ות חמות ופריכות הנאפות באותו הרגע, פיצות בטעם איטלקי ואיכותי, פסטות ייחודיות, סלטים צבעוניים ולצידם דגים המוגשים בתוספות עשירות. שפים בעלי ניסיון רב ומקצועיות הם אלו שיכינו עבורכם את המנות הייחודיות שמסעדת ריקוטה מציגה. לסיום, תוכלו לסיים את הארוחה במתיקות קלילה עם טעם של עוד בעזרת הקינוחים שלנו.

בסתיו הקרוב, כשתחפשו מסעדה חלבית בירושלים, אל תוותרו על חוויה איטלקית באווירה פסטורלית, אל מול נוף ההרים של ירושלים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר