המופת של רבי דוד

"הגנה עצמית": דחף את אשתו אל הקיר - וזוכה לחלוטין

זוג חרדי התקוטטו בביתם במהלך צום תשעה באב כשהאישה שוברת את משקפיו של הבעל ומאיימת עליו במטאטא, הבעל שדחף את אשתו וגרם לפציעתה זוכה היום בביהמ"ש (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

השופטת שושנה פיינסוד כהן זיכתה היום (שני) בבית משפט השלום בעכו, חרדי שהכה את אשתו במהלך וויכוח שהתפתח ביניהם בטענה כי הייתה זו הגנה עצמית.

המדובר במקרה של בני זוג חרדים שביום צום תשעה באב, התווכחו ביניהם על ההכנות לקראת בין הזמנים כשהאישה רצתה לרכוש לעצמה עגילים ופריטים נוספים ואילו הבעל טען כי אין זה הזמן המתאים. בתגובה, שברה האישה את משקפיו של הבעל וחבטה בו באמצעות מטאטא. הבעל, בניסיון להתגונן מפניה, דחף אותה אל עבר הקיר שם ראשה נחבט וגבתה נפתחה.

האישה ברוב זעמה פנתה למשטרה והגישה כנגד הבעל תלונה חמורה שהביאה בסופו של דבר להגשת כתב אישום נגדו בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

על פי פרוטוקול הדיון, האישה התחרטה לאחר מכן על צעדה ופנתה למשטרה כשהיא מודה שהגזימה בתיאור האירוע ובסדר השתלשלותו אך לדבריה במשטרה התעלמו מדבריה ואף גירשו אותה מהתחנה.

בדיון שנערך היום, בית המשפט זיכה את הבעל וקבע כי הוא פעל במסגרת של הגנה עצמית, מאחר והמתלוננת תקפה אותו קודם במטאטא ושברה את משקפיו ולכן העובדה שכתוצאה מהדחיפה נגרם חתך לאישה, נכנסה לכלל הגנה עצמית והוא זוכה לחלוטין.

עו"ד אברהם סופר שייצג את הבעל בבית המשפט סיפר ל'כיכר השבת' כי לסיפור העגום יש גם "הפי אנד" - בני הזוג, בסיוע של רבנים, עברו הליך טיפול משמעותי וכיום הם מנהלים אורח-חיים משותף והשלום שורה במעונם.

סיפור מעניין נוסף הוא שכאשר הוגש נגד הנאשם כתב אישום, הוא הלך עמו לאדמו"ר רבי דוד אבוחצירה והרב אמר לו כי כתב האישום יבוטל לגמרי וכך אכן קרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר