פרסום ראשון

במקום ביטון: דרעי מחפש מי ינהל את הבחירות לרשויות

בישיבת סיעת ש"ס רמז אריה דרעי כי ניהול הבחירות לרשויות המקומיות לא יופקדו בידיו של חיים ביטון • הסיבה להחלפתו של ביטון לא ברורה • "אני צריך מישהו שיעסוק בזה 24 שעות", אמר דרעי (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
חיים ביטון ואריה דרעי. ארכיון (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: נציגי ש"ס מכל רחבי הארץ יגיעו מחר (רביעי) למלון 'רמדה' בירושלים בכדי לדון בבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בעוד שנה, פחות יום.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יודע שמדובר במבחן האמיתי של ש"ס לקראת הבחירות הארציות. הבחירות המקומיות יכולות להיות תשובה לכל סקר המתפרסם ומאידך גם לאשר את המצב הקשה בו שקועה המפלגה - בסקרים.

בבחירות האחרונות היה זה מנכ"ל ש"ס חיים ביטון שניהל את מערכת הבחירות כולה. ל"כיכר השבת" נודע כי אמש (שני) רמז דרעי לחברי הכנסת בישיבת הסיעה כי בבחירות הקרובות ביטון לא ינהל את המערכת. "אני צריך מישהו שיעסוק בזה 24 שעות, רק בזה, שאין לו עוד תפקיד במקביל", אמר דרעי.

בסביבת דרעי מסבירים כי הוא מחפש "בולדוזר" לנהל את מערכת הבחירות וכי התפקיד לא יינתן לחיים ביטון אך מדגישים כי ביטון הוא "מנכ"ל ש"ס בהווה ובעתיד" וכי הוא ינהל את המערכת הכלכלית מול הרשויות. יצוין כי תחת הגורם האחראי יהיו מנהלי אזורים.

הסיבות שדרעי מחפש גורם בכיר לתפקיד הם האתגרים הלא פשוטים בכל עיר אפשרית ובמקביל ההתמודדות הצפויה של מפלגת 'יחד'.

לדוגמה: בירושלים, צריך להחליט מי נשאר ברשימה, מי הולך הבייתה ומי יעמוד בראש הרשימה. בבני ברק צריך להחליט האם להחליף את הרשימה כולה והאם להחזיר את גואטה, שעזב באמצע הקדנציה לטובת כהונה קצרה בכנסת. בבית שמש צריך לקבל החלטה האם ללכת למלחמה על משה אבוטבול או להגיע להבנות. וכן גם באלעד באשדוד, בבאר שבע ועוד - ערים שסובלות ממחלוקות פנימיות בתוך הסיעה המקומית. ואלו רק דוגמאות שידועות לציבור.

כאמור, יש גם את מפלגת 'יחד' של אלי ישי שצפויה לרוץ בערים שונות כדוגמת ירושלים, בני ברק, נתיבות, אלעד וביתר עילית. דרעי ינסה בכל כוחו להוביל למערכת בחירות נקייה מעימותים פנים ספרדיים אך כבר כעת אפשר להעריך שספק אם הוא יצליח בכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר