בעקבות עתירה נגדו

ניר ברקת מאיים לפטר את חברי 'התעוררות'

ראש העירייה פנה במכתב לראשי סיעת התעוררות ואיים לפטרם מהקואליציה אם לא יסירו את העתירה נגדו בבית המשפט הטוענת כי הוא מונע מהם לפעול מקצועית (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת פנה במכתב תקיף לחברי סיעת 'התעוררות', סגנו עופר ברקוביץ, חנן רובין, עינב בר כהן ויואב בקשי יבין ודרש מהם להסיר את העתירה שהגישו נגדו בבית המשפט.

"קיבלתי בצער את העתירה שהגשתם לביהמ"ש המחוזי. כידוע לכם אין כל אפשרות לכהן כחבר בקואליציה ובהנהלת העיר ובאותה העת לעתור כנגד ראש העיר. בדיוק כפי שלא יעלה על הדעת ששר בממשלה יעתור כנגד ראש הממשלה", כותב ברקת.

הוא האשים את חברי הסיעה באינטרסנטיות וכתב "נדמה כי קבלתם החלטה מודעת לעשות הכל כדי לפרק ולפגוע בשותפות האידיאולוגית בינינו שנמשכה למעלה משמונה שנים וזאת מטעמים פוליטיים ואישיים צרים ומתוך מחשבה שהדבר יסייע לכם להשיג קולות בבחירות הקרובות".

"אני קורא לכם ברגע האחרון לבחור בעתיד ירושלים ובחזרה לפעילות במסגרת ההסכם הקואליציוני ולא באינטרס הפוליטי הצר ולמשוך את העתירה שמשמעותה התפטרות שלכם מהקואליציה, בידכם הדבר", מסיים ברקת את מכתבו.

העתירה שהגישו חברי הסיעה ומשתרעת על פני לא פחות מ-45 עמודים, טוענים חברי הסיעה כי בשל מחלוקות פוליטיות עם ראש העיר הנוגעות בין היתר לנושא "חלוקת השכונות" בין החרדים לחילונים, הוא הורה לאנשי העירייה שלא לשתף איתם פעולה כלל וכך במשך חודשיים הם משותקים מפעילות כאשר פגישותיהם מתבטלות ברגע האחרון וגורמים רבים בעירייה מסרבים לשוחח איתם ולקדם את הנושאים העומדים על הפרק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר