בכיר 'ישראל ביתנו'

השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב ירצה מאסר בפועל

במסגרת הסדר טיעון עם בכיר מפלגת 'ישראל ביתנו' ושר התיירות לשעבר סטס מיסז'ניקוב, הוא יודה בעבירות של מרמה והפרת אמונים וישלח ל-15 חודשים לבית הכלא (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מיסז'ניקוב (צילום: Ari Dudkevitch / FLASH90)

פרקליטות המדינה הגיעה להסכם עם השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב, במסגרתו הוא יודה בעבירות של מרמה והפרת אמונים וירצה 15 חודשי מאסר, בפרשת השחיתות המכונה "242" בה מעורבים בכירים לשעבר במפלגת 'ישראל ביתנו'.

מיסז'ניקוב ישלם 70 אלף שקלים קנס. יודה כי פעל בניגוד עניינים חמור, בעת היותו שר התיירות, בכך שהעביר תקציב של כמיליון שקל לפסטיבל סטודנטים באילת בשנת 2010, תוך שהוא ממליץ להפקה להעסיק בה את יוליה רוט מקורבתו.

מכתב האישום עולה, כי השר לשעבר פעל באופן אישי כדי לקדם את קיום הפסטיבל בתמיכת משרד התיירות ודרש ממנכ"ל המשרד עדכון שוטף לגבי התקדמות אישור ההתקשרות. מיסז'ניקוב לא גילה לעובדי משרד התיירות על כך שרוט היא מהאנשים המקורבים אליו.

מיסז'ניקוב בעת מעצרו (צילום: ירון שרון, ג'ורג' גינסברג ואבי מועלם - ynet)

מיסז'ניקוב, כך הודיעה הפרקליטות, ניצל את תפקידו הציבורי הבכיר ואת רום מעמדו כדי לסדר לרוט הכנסה כספית. בכך ביצע, במסגרת מילוי תפקידו, מעשה של הפרת אמונים הפוגע בציבור באופן בוטה.

יצויין, כי במסגרת הסדר הטיעון נמחקו סעיפי אישום אחרים שעמדו כנגד שר התיירות לשעבר, בהם שימוש קבוע בסמים בעת מילוי תפקידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר