עשרות נעשקו

נעצרו בעלי חברת ליסינג שהונתה במיליונים

משטרת ישראל חשפה פעילות שיטתית ומאורגנת של בעלים של חברת ליסינג, שעל פי החשד, הונו ועשקו עשרות אזרחים בשווי מוערך של מיליוני שקלים. שמונה נעצרו (משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

8 חשודים נעצרו ועוכבו הבוקר (שלישי) במסגרת חקירה המתנהלת ביחידה מרכזית של המשטרה בחשד לשורת עבירות בהם קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון וקשירת קשר לביצוע פשע.

ראשיתה של החקירה בעקבות מספר רב של תלונות שהוגשו על ידי אזרחים בכל הארץ לפיהן עולה דפוס שיטתי ודומה לפיו החשודים העובדים במשרות בכירות שונות בחברת ליסינג שלה סניפים בירושלים ובמקומות שונים בארץ, ביצעו עסקאות ליסינג אל מול אזרחים ולא סיפקו את הרכב ולא החזירו להם את הכספים ששילמו.

על פי החשד העבירות בוצעו בשיטה זו במשך תקופה וארוכה ועל ידי כך הונו עשרות אנשים ומשפחות בשווי כולל המוערך במיליוני שקלים.

כאמור, חוקרי היחידה המרכזית ריכזו את התלונות שהוגשו בארץ , ניהלו חקירה סמויה במסגרתה נאספו ראיות וממצאים, שהובילו היום למעבר לחקירה גלויה , מעצר החשודים וחיפוש שבוצע בבתיהם וכן במשרדי חברת הליסיניג בירושלים במהלכם נתפסו מסמכים, כלי רכב , מכשירים ניידים וציוד נוסף.

עם התקדמות החקירה יובאו מי מהחשודים בפני בית המשפט לדיון בעניינם. חקירת המשטרה נמשכת בדגש לאיתור קורבנות נוספים שנפגעו ממעשי ההונאה של החשודים וכן אל מול גופים נוספים, בהם קבוצות ספורט, שעפ"י החשד פעלו החשודים גם מולם.

במשטרה ציינו כי מדובר בקבוצת חשודים שלא בחלו בשום אמצעי ולאורך תקופה ארוכה פגעו בעשרות אנשים תמימים שהעבירו לחשבונם את כספם לצורך מימון עסקת הליסינג ובכך נכנסו לחובות כבדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר