אדלשטיין מציג

הלו"ז של יו"ר הכנסת: עבודה - גם ביום שהתחתן

יולי אדלשטיין, אישיות הנחשבת לסמל שלטוני, מתוקף היותו יו"ר הכנסת וממלא מקומו של נשיא המדינה, החליט לחשוף בפני הציבור את רוב סדר יומו - שנפתח בתפילת שחרית (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין (צילום: כיכר השבת)

יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין נענה לדרישה לשקיפות, חושף היום (שלישי) את יומן העבודה שלו.

לאחר כמה שרי ממשלה, שכבר העבירו את יומן לוח הזמנים שלהם לידי התנועה לחופש המידע, מצטרף גם אדלשטיין לצעד זה וחושף את יומנו בו מפורטים בין היתר גם שעות הלינה שלו בכנסת, פעילות פוליטית וכמובן לא מעט שעות של ניהול המליאה.

מהיומן, שמתייחס לתקופה שבין תחילת שנת 2016 ועד 2017, נראה גם שאדלשטיין מקפיד לשריין בלו"ז זמן לשמירה על אורח חיים בריא ופעילות גופנית דוגמת הליכה, ריצה ואפילו טניס שולחן.

כאדם המנהל אורח חיים דתי, פותח יו"ר הכנסת את היום שלו בתפילה, ולאחר מכן הוא בין היתר מרבה לארח בכנסת את מקביליו מפרלמנטים שונים בעולם. במסגרת עבודתו, הוא אף שהה 51 ימים בחו"ל ונאם בכנסים שונים.

יצויין, כי בהנחיית משרד המשפטים הושחרו ביומנו של אדלשטיין לא מעט פגישות ופעילויות, בשל היותו סמל שלטון ואישיות מאובטחת. לכן בלתי אפשרי לפרסם את מיקום פגישותיו ואת זהות חלק מהאנשים שאיתם נפגש.

אדלשטיין בחנוכת בית הכנסת בכנסת (צילום: כיכר השבת)

סדר יומו של יו"ר הכנסת מתחיל בסביבות 6:30 בבוקר בתפילה כאמור, ולאחריה בדרך כלל באימון ספורט וארוחת בוקר. בסביבות השעה 9:30 בבוקר הוא עושה את דרכו מביתו שבהרצליה לירושלים.

מעיון בלו"ז עולה כי בשעת הצהריים הוא נוהג להקדיש זמן לארוחת צהריים בלשכתו, עם ארוחה שהביא מהבית ואילו בערבים כשהמליאה פעילה הוא נשאר לישון בכנסת בחדר פנימי ולא עוזב לביתו או לבתי מלון בירושלים.

מה שבולטת בתוך הלו"ז שנחשף, היא העובדה שב-20 ביוני 2016, יום חתונתו, ניהל אדלשטיין לו"ז כמעט רגיל. הוא פתח את היום בטקס חילופי מנכ"לים בכנסת, לאחר מכן ניהל ישיבת הסכמות וישיבת נשיאות, שלאחריהן כינס את צוות לשכתו לפגישת עבודה, יצא לתפילת מנחה ואחריה שוריינו שעתיים מנוחה עבורו. בשעה 16:00 פתח את דיוני המליאה וניהל אותה למשך שעה - ורק לאחר מכן יצא לאירוע חתונתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר