"מפל הפשיעה" הפלסטיני

סוכן סמוי הפליל עבריינים ברחבי יו"ש • צפו

בתום חקירה סמויה שארכה כשנה, במהלכה בלשי המשטרה הפעילו סוכן סמוי בקרב עבריינים ברחבי יו"ש, ניתן האות ומבצע רחב של מעצר חשודים וחיפושים יצא לדרך. צפו (ארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת המאבק המתמשך של משטרת ישראל בתופעת סחר באמצעי לחימה, סחר בסמים ועבירות רכוש במגזר הערבי, לפנות בוקר (שלישי) בתום חקירה סמויה שארכה כשנה, שבמהלכה בלשי המשטרה הפעילו סוכן סמוי בקרב עבריינים ברחבי יו"ש, ניתן האות ומבצע רחב של מעצר חשודים וחיפושים יצא לדרך.

במהלך הפעלתו ביצע הסוכן מספר רב של רכישות ועסקאות בתחום הסחר באמצעי לחימה וסמים תוך איסוף ראיות מפלילות כנגד עבריינים משפיעים בתחומים אלה.

במסגרת הפעלתו רכש הסוכן כלי נשק ואמצעי לחימה מסוגים שונים וביניהם: 5 רובים מסוג m16, 2 אקדחים וחלקי נשק, בנוסף במספר עסקאות נקנו גם סמים מסוכנים מסוג חשיש ואקסטזי בסכומים של עשרות אלפי שקלים והביא לחשיפת כנופית עברייני רכוש שביצעה התפרצויות למספר דירות באזור ירושלים והסביבה.

היום לפנות בוקר במבצע רחב היקף בו השתתפו כוחות רבים של משטרת ישראל, לוחמי מג"ב, כוחות צה"ל מחטמ"ר בנימין וכוחות מיוחדים של המשטרה, הפך המבצע מסמוי לגלוי, עם מעצרם של 17 חשודים, 13 פלסטינים תושבי אזור בנימין ו-4 ישראלים תושבי מזרח ירושלים.

בטרם היציאה למבצע המעצרים, נערך טקס במעמד מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, מפקד מחוז ש"י, ניצב משה ברקת, סגל הפיקוד הבכיר של המחוז, קצינים ושוטרים, בו הוענק לסוכן אקדח וברכת הצלחה בהמשך שירותו במשטרת ישראל.

במהלך הטקס אמר מפקד המחוז: "חשיפת סוכן הוא מעמד מרגש, הפעלת סוכן במחוז ש"י היא שונה וייחודית ונדרשת יצירתיות ותעוזה. הסביבה שבה מתבצעת הפעילות, מעמידה את הכוחות מול אתגר מורכב ושונה. הצלחתו של המבצע נזקפת, בין היתר, למעטפת המקצועית של המפקדים ושילוב כוחות מיוחדים במבצע. הפעלת סוכן במחוז היא סנונית ראשונה במסגרת פעילויות של "מפל הפשיעה" ומציבה את המחוז בפני אתגרים מורכבים".

המפכ"ל אמר כי "רק לאחרונה, הוטל על מחוז ש"י לטפל ב"מפל הפשיעה" הפלסטיני לתוך ירושלים ומרכז הארץ, בפעילות מתוך יהודה ושומרון. המחוז הרים את הכפפה במהירות במגוון שיטות, בין השאר פעילות סוכנים והגם שהפעילות הפלילית מסורה על פי ההסכמים לרש"פ, השכיל לפתח שיטות להשפיע אפקטיבית על מפל הפשיעה במגוון תחומי פשיעה. אין ספק שהמשך פעילות ברוח זו, תתרום תרומה משמעותית להורדה נוספת של עבירות הרכוש נגד אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר