ההתנערות מ'הפלג' נמשכת

"הציבור החרדי לא אלים; יש קבוצה קטנה ומתנערים מהם"

דיון בוועדה בכנסת על מצוקת הציבור החרדי בפריפריה והחשש של ראשי ערים מפני החרדים - לאור הפגנות 'הפלג', הוביל לסבב של התנערות מצד חברי הכנסת מיקי זוהר, מקלב ובן צור • צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ההתנערות בכנסת (באדיבות המצלם)

במהלך דיון בוועדה לצדק חלוקתי ושוויון חברתי של ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) על המצוקה החרדית בערי הפריפריה, הסבירו חברי הכנסת את ההבדל שבין הציבור החרדי למפגיני 'הפלג הירושלמי'.

הדברים נאמרו לאחר שבדיון על חששם של חלק מראשי הערים שחוששים שהציבור החרדי יגיע להתגורר בערים שלהם, בעקבות הפגנות 'הפלג' והקיצוניים החרדים ולאור החשש מ"השתלטות" חרדית וניסיון לשנות את צביון העיר.

ח"כ מיקי זוהר אמר בדיון כי "הציבור לא יודע אבל הציבור החרדי הוא לא אלים, ולא פועל בצורה כזו. יש קבוצה קטנה שגם חברי הכנסת החרדים מתנערים מהם ומגנים אותם, שהם פועלים כך".

לדברי ח"כ זוהר, "הבעיה שהתקשורת מראה רק אותם, וזה מייצר בעייה בערי הפריפריה".

ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) אמר בדיון כי "הציבור צריך להבין שגם אם יש מישהו שהולך עם לבוש כזה או אחר, זה עדיין לא אומר שהוא משקף את האוכלוסיה החרדית כולה".

ח"כ יואב בן צור (ש"ס) הצטרף לדברים ואמר: "אני מציע לאותם ראשי הערים שחוששים, ללכת ולשאל את ראשי העיר שהכניסו את הציבור החרדי איך הם מתפעלים מכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר