בעלי מסעדה העלימו את הטיפים ונעצרו

בעלים לשעבר של רשת מסעדות מוכרת בירושלים חשודים בניפוח הוצאות של מיליוני שקלים בשל שכר שדיווח על המלצרים שלו למרות ששילם את משכורתם מהטיפים (משפט)

(צילום: שאטרסטוק)

בית משפט השלום הורה על מעצרם ושחרורם בתנאים מגבילים של שלושת בעלי מסעדת "רוזה" לשעבר, בחשד כי ניפחו הוצאות בהיקף של מיליוני שקלים. החשודים נחקרו על ידי יחידת החקירות מס הכנסה ירושלים והדרום.

כמפורט בבקשת המעצר, שלושת החשודים, כולם מירושלים, היו בעלי חברת "ר.ג.ש מסעדות" שהפעילה את סניפי מסעדת רוזה, מסעדה כשרה במושבה הגרמנית וברחוב יפו בירושלים בין השנים 2013-2009. במסגרת בדיקה שנערכה במשרד השומה, עלה חשד כי החברה ומנהליה שילמו למלצרים במסעדות משכורות מטיפים שנתקבלו במזומן וכספים אלה כלל לא נרשמו בספרי החברה, ומצד שני דיווח בעלי החברה על הוצאות בגין משכורות שכביכול שולמו למלצרים וניפחו הוצאות בכ- 4 מיליון שקלים בין השנים 2013-2011.

לפני יומיים הובאו השלושה לחקירה והודו כי טיפים שנתקבלו במזומן שולמו למלצרים ומנגד נדרשה הוצאה על משכורות. בנוסף לכך, נגבו עדויות ממלצרים שאישרו את החשד כי המשכורות שקיבלו היו בעיקר מן הטיפים.

החוקרים גבו עדות גם מרואה החשבון של החברה שאישר כי קיבל ממנה רשימת משכורות המצביעה על משכורות נטו למלצרים, ועל פי זה דיווח את ההוצאות. כמו כן, מסר רואה החשבון כי נהג לשאול את המנהלים האם הם רושמים את הטיפים כהכנסה והם תמיד אמרו לו שכן.

כאמור, השלושה שוחררו בתנאים מגבילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר