מפר את השתיקה

מנכ"ל ש"ס חיים ביטון תוקף: "רוצים להוריד את דרעי"

לאחר תקופה ארוכה בה בש"ס לא תקפו את המשטרה על חקירות דרעי, מנכ"ל ש"ס חיים ביטון משנה את הטון • "רוצים להוריד אותו, מסיבה אחת: שיש לו הרבה מאוד כוח" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וחיים ביטון (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

לאחר תקופה ארוכה של למעלה משנה, בה בש"ס לא תקפו את המשטרה בהוראתו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, נראה כי מנכ"ל ש"ס חיים ביטון משנה את הטון ופתח במתקפה על חקירת דרעי.

בראיון למרדכי לביא במהדורת הבוקר ברדיו 'קול חי', אמר ביטון כי "ברור שיש חיפוש מתמיד, בלתי פוסק. אריה דרעי - אין ספק שמחפשים אותו ורוצים להוריד אותו, מסיבה אחת: שיש לו הרבה מאוד כוח".

ביטון הוסיף ותקף את הפרקליטות והמשטרה על רקע הדיווח אמש בחדשות 2 על התקדמות בחקירות דרעי ואמר כי "יפה היא כנראה פחות מעניינת, אבל 'דרעי' זה שם המשפחה שלה, 'התקדמות בחקירות דרעי'...".

"כרגע מה שמעניין אותם זה דרעי", הוסיף ביטון, "מבחינת להגיד עכשיו שיפה דרעי זה העניין, זה לא מעניין. אז 'התקדמות בחקירת דרעי'.. נו מה?".

כזכור, אמש נחשף ב"כיכר השבת" כי לאחר שבבחירות האחרונות מנכ"ל ש"ס חיים ביטון ניהל את מערכת הבחירות כולה, דרעי החליט כי בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, ביטון לא ינהל את המערכת. "אני צריך מישהו שיעסוק בזה 24 שעות, רק בזה, שאין לו עוד תפקיד במקביל", אמר דרעי בישיבת הסיעה.

בסביבת דרעי מסבירים כי הוא מחפש "בולדוזר" לנהל את מערכת הבחירות אך מדגישים כי ביטון הוא "מנכ"ל ש"ס בהווה ובעתיד" וכי הוא ינהל את המערכת הכלכלית מול הרשויות. יצוין כי תחת הגורם האחראי יהיו מנהלי אזורים.

הסיבות שדרעי מחפש גורם בכיר לתפקיד הם האתגרים הלא פשוטים בכל עיר אפשרית ובמקביל ההתמודדות הצפויה של מפלגת 'יחד'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר