לא לילדים

בעל פיצרייה בארצות הברית אוסר על ילדים להיכנס לעסק

החלטתו השערוריתית של בעל העסק הגיעה לטענתו בשל ליקויי בטיחות שעלולים לפגוע בילדים, אך מנגד נתקל בתגובות נזעמות של גולשים שבחלקן אף כונה גזען (מעניין)

הכיתוב האוסר כניסה לילדים (צילום: מתוך פייסבוק)

בעיר טמפה הסמוכה לפארקי השעשועים באורלנדו, מקום בילוי מובהק למשפחות עם ילדים, אסר בעל מסעדה על הכניסה לילדים. בעל המסעדה שנדרש להסביר את החלטתו התמוהה טען כי המקום אינו בטוח לילדים, אך תושבי המקום שמכירים את העסק ואת העומד בראשו ואף תומכים בהחלטתו השערוריתית הסבירו כי המניע האמיתי להחלטתו הוא התפרעות הילדים שמשתוללים במסעדה ומפריעים לסועדים האחרים ואף מסכנים אותם.

חנות הפיצה של טרוי טיילור נפתחה לפני כשנתיים תחילה כמסעדה ידידותית למשפחה שמאחוריה התהדרה גם בחצר יפה ועיצוב גרפי על השולחנות שהלהיב מבוגרים אך גם את הילדים. טיילור סיפר כי ההורים לא הצליחו למנוע מהילדים להשתולל, ועל כן נאלץ להחליט שהכניסה למסעדה תתאפשר למבוגרים בלבד.

טיילור שניסה להגן על שמו הטוב הסביר כי במסעדה נמכרים גם משקאות אלכוהוליים העלולים להגיע לידיהם של הילדים. שעלולים להיקלע לסכנה גם בשל העובדה שהמסעדה שוכנת על יד כביש סואן במיוחד.

הגולשים שלא נשארו אדישים להחלטה חלוקים בדעותיהם. חלקם התקוממו וטענו כי מדובר באפליה, כשמהצד השני היו אחרים שהגנו על החלטתו ואמרו כי יש מספיק מסעדות אחרות בסביבה והיו כאלה שהציעו פתרונות יצירתיים כמו הגולש שהציע לאסור את כניסת הילדים רק בשעות מסויימות.

"זו אחת ההחלטות הקשות ביותר בחיי", אמר טיילור. "אני יודע שאני עלול לאבד לקוחות, אבל לא יכולתי להשלים עם המחשבה שילדים יכולים להיפגע. אנחנו נתגעגע לילדים, אבל בטיחותם חשובה יותר".

קורני מטינה, אם לשניים, שהגנה על ההחלטה, אמרה לרשת פוקס ניוז שפרסמה את הסיפור: "אנחנו לא רוצים פה ילדים מרעישים שעושים בלגן, אלא מקום שישמש רק מבוגרים. הייתי מלצרית במשך שש שנים, וילדים שמתרוצצים במסעדה זה אחד הדברים המסוכנים ביותר שיש".

Southern Brewing מסעדה הסמוכה לפיצרייה של טיילור פרסמה כי הכניסה למסעדה תתאפשר אף לילדים אך הדגישה כי במסעדה מבהירים לסועדים כי אסור לרוץ, לצעוק או להפריע לסועדים. "אנחנו מסעדה ידידותית למשפחות", אמר צ'רלי מקאיימן מנהל המסעדה "אבל חייבים שיהיו כאן כמה חוקים בסיסיים. אני חושב שההורים מרגישים בנוח עם כך שאנו מחייבים אותם להפעיל משמעת כלפי הילדים, במיוחד במקום ציבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר