מועמד יחיד

נבחר: יו"ר מועצת יש"ע החדש - חננאל דורני

חברי הנהלת מועצת יש"ע בחרו בחננאל דורני, ראש המועצה המקומית קדומים, לכהן כיו"ר מועצת יש"ע הבא. יצוין כי לאחר פרישתו של יגאל להב מהמרוץ, נותר דורני כמועמד יחיד (ארץ)

דורני (צילום: מירי צחי)

חברי הנהלת מועצת יש"ע בחרו היום (חמישי) בחננאל דורני, ראש המועצה המקומית קדומים, לכהן כיו"ר מועצת יש"ע הבא. יצוין כי לאחר פרישתו של יגאל להב מהמרוץ, נותר דורני כמועמד יחיד.

בשנת 2007 נבחר דורני לכהן כראש המועצה המקומית קדומים, וכיום הוא הוותיק מבין ראשי הרשויות הפעילים במועצת יש"ע. בשנים האחרונות משמש דורני כיו"ר ועדת הביטחון של מועצת יש"ע.

דורני, בוגר מדרשית נועם וישיבת ההסדר בקרני שומרון. נשוי לדבורי ממשפחת זיצר ממייסדי קדומים, אב לשישה ילדים. הוא רואה חשבון במקצועו, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, ומדעי המדינה. שימש כסמנכ"ל החברה לפיתוח השומרון, של המועצה האזורית שומרון. הוא סגן אלוף (במיל.) בעבר שירת כמג"ד חי"ר במלחמת לבנון השנייה וכסמח"ט, וכיום קצין מטה באוגדת הבשן.

יו"ר מועצת יש"ע היוצא אבי רואה ברך את דורני, ואת הנהלת מועצת יש"ע על הבחירה ואמר כי "חננאל הוא איש עשייה ואמת, פועל בשקט בנחת ובנחישות על מנת להגיע אל המטרות למען חיזוק ההתיישבות. הנהלת מועצת יש"ע בחרה באיש ראוי לעמוד בראשה ואני בטוח שהוא יוביל אותנו להצלחות רבות. אמשיך להיות שותף פעיל בהנהלת מועצת יש"ע ואסייע לחננאל בכל אשר ידרש".

חננאל דורני (צילום: מירי צחי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר