הצעת העבודה המפתיעה לעובדת שתבעה

העובדת החרדית שתבעה את שרה נתניהו וטענה כי התעמרה בה בעת עבודתה בבית ראש הממשלה הציגה הודעה ממנכ"ל הדואר שפנה אליה כדי לתת לה עבודה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בית ראש הממשלה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כמה ימים לאחר שהעובדת החרדית שירה רבן עזבה את מעון ראש הממשלה על רקע טענות להתעמרות מצד שרה נתניהו, נשלח מנכ"ל דואר ישראל דני גולדשטיין על ידי מקורבי משפחת נתניהו להציע לה עבודה, מה שאמור לבסס את טענותיה כי בבית ראש הממשלה הבינו שיש לה כנגדם חומר מספיק לתביעה מביכה.

ב-ynet פורסם הבוקר (ו'), צילום מסך של הודעה ששלח מנכ"ל הדואר גולדשטיין לעובדת הממורמרת, שבו נכתב: "שירה שלום, מחר ייצרו איתך קשר. דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל". על פי הטענות, יום למחרת התקשרה לרבן ראש לשכתו של גולדשטיין שהציעה לה עבודה כאשנבאית באחד מסניפי הדואר בירושלים. בסופו של דבר דחתה רבן את ההצעה, עקב השכר הנמוך שהוצע לה ובשל העובדה שהובטח לה להיות עובדת מדינה.

בתביעה שהגישה רבן לבית הדין האזורי לעבודה נכתב, כי רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים וכנסת הנחשבת גם כמקורבת לשרה נתניהו, פנתה לרבן והבטיחה לה כי ייצרו איתה קשר כדי לסדר לה משרה כעובדת מדינה כפי שהובטח לה. בין היתר קיבלה רבן גם פנייה מלשכת שר בממשלה כדי להפעיל עליה לחץ בנושא. על פי הטענות בכתב התביעה, הפעילה פאלוך לחץ מרומז על רבן, כשניסתה לברר לאיזו קהילה הם משתייכים ומי הרב שלהם.

פרקליטה של רבן, עו"ד אורן גרוס, אמר: "יש בידינו ראיות נוספות שממוטטות את כל השקרים של משפחת נתניהו. מדוע הם טרחו לשלוח אליה את מנכ"ל דואר ישראל בכבודו ובעצמו שיציע לה ג'וב בתמורה לשתיקה? על ראש הגנב בוער הכובע".

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "הליך מיון וקליטת עובדים בדואר ישראל מתבצע אך ורק באמצעות מחלקת משאבי אנוש, בהתאם לצורכי החברה. הנ"ל מעולם לא הועסקה בחברתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר