פיצוץ המנהרות

משפחת אורון שאול: לא לאפשר את חילוץ גופות המחבלים

משפחתו של החייל אורון שאול הי"ד, שהוכרז כחלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע, ביקשו מהפרקליטות שתאפשר להם להביע את עמדתם בבג"צ נגד חילוץ גופות המחבלים מהמנהרות (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אמו של אורון שאול הי"ד (צילום: אביהו שפירא - ynet)

משפחתו של החייל אורון שאול הי"ד, שהוכרז כחלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע, פנתה בערב שבת לפרקליטות המדינה כדי שתאפשר לה להתנגד בבג"ץ לחילוץ מחבלי הג'יהאד האיסלאמי שנקברו במנהרות שהופצצו השבוע על ידי חיל האוויר של צה"ל. המכתב מגיע בעקובת עתירה לבג"צ לאפשר לצלב האדום לחץ את גופות המחבלים.

במכתב לפרקליטות המדינה נכתב: "מרשיי מבקשים להביע לידיעתכם כי הם מתנגדים בתוקף למבוקש בעתירה. לא ייתכן כי יתאפשר לאויב לקבל גופות של פעיליו, שעסקו בהכנת מנהרה שנועדה לפגוע בישראל, מבלי שאורון, וכן קצין צה"ל הדר גולדין ז"ל, ויתר אזרחי ישראל המצויים בידי חמאס בעזה, ישובו לישראל".

משפחת שאול הוסיפה כי "עמדתה אינה מבוססת על רצון נקם, אלא על עמדה מוסרית ומעשית. אם רוצה האויב בהשבת גופות פעיליו, שניסו לפגוע בישראל, עליו להשיב לישראל את אורון והדר. הבחירה נתונה בידי האויב".

''כל עוד הוא עומד בסירובו להשיב לישראל את חיילי צה"ל" כתבו בני משפחת החייל אורון שאול: "ואפילו למסור מידע על אודותיהם, החזרת גופות המחבלים תהיה מעשה בלתי מוסרי נגד חיילי צה"ל ובני משפחותיהם. הסכמה למבוקש אף תהיה ויתור, ללא כל תמורה, על קלפי מיקוח חשובים שיידרשו לצורך השבתם של אורון והדר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר