פרסום ראשון

הראשון לציון הגר"י יוסף והנשיא ייפגשו עם מלך ספרד

הראשון לציון הרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף יתלווה לנשיא המדינה ראובן ריבלין וייפגש עם מלך ספרד פליפה השישי וזה במלאת מאה שנים לשובה של יהדות ספרד למדינה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשון לציון ונשיא המדינה (צילום: :מארק ניימן/לע"מ)

הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף יוצא לביקור בספרד יחד עם נשיא המדינה ראובן ריבלין. במהלך הביקור ייפגשו עם מלך ספרד פליפה השישי, כך נודע ל"כיכר השבת".

הביקור של הנשיא והראשון לציון בספרד מגיע במלאת מאה שנים לשובה של יהדות ספרד למדינה לאחר הגירוש ב-1492 ובמהלך הביקור ישהו הנשיא ופמלייתו בארמון האירוח הרשמי של מלך ספרד.

הנשיא המריא יחד עם רעייתו נחמה שעה לאחר צאת השבת. הגר"י יוסף ימריא מחר, בשל שיעורו השבועי אותו מוסר הערב בבית הכנסת 'היזדים'.

בטרם המריא הנשיא ריבלין: "זהו ביקור היסטורי ומשמעותי אל מדינה שהיא ידידת אמת והוא מציין גם ידידות עמוקה בין עמים. ישראל וספרד קשורות בעבותות של עבר משותף. לפני שלושים שנה, הניחו המנהיגים שלנו את היסודות לעתיד ומיסדו את היחסים הדיפלומטיים בין המדינות".

לדבריו: "היחסים הללו יקבלו אישוש חם במיוחד בביקור הצפוי לנו. עלינו לממש את הפוטנציאל הייחודי הטמון ביחסים בינינו. יחסים המבוססים על ערכים וחזון משותפים, לצד יכולת ועוצמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר