"לא רלוונטי"

השרים כחלון וליברמן הצהירו: לא נשב בממשלה של גבאי

יו"ר 'כולנו' משה כחלון ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הצהירו כי לא ישבו בממשלה בראשות יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי: "הוא פשוט לא רלוונטי, אין לו שום סיכוי, מחוק את זה מהלקסיקון" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אבי גבאי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר 'כולנו' שר האוצר משה כחלון התייחס הערב ליו"ר 'העבודה' אבי גבאי, חבר מפלגתו שפרשת מהממשלה והתמודד על ראשות 'העבודה' וניצח - אבי גבאי, ואמר כי הוא מאוכזב מהתנהלותו וכי לא ישב בממשלה בראשותו, במידה ותהיה סיטואציה מסוג זה.

בראיון לחדשות 2 התייחס כחלון לפרישה של גבאי מ'כולנו' ואמר: "אני לא כועס, אני מאוכזב מההתנהלות. התאכזבתי מההתנהלות שלו".

השר כחלון הצהיר כי מפלגתו לא תשב בממשלה בראשות אבי גבאי: "אני יכול להגיד את זה בצורה הכי ברורה: כולנו לא תהיה עלה תאנה בממשלת שמאל".

לדבריו: "אני איש המחנה הלאומי, בניגוד למפלגת העבודה או מה שמוביל אותה, אני התנגדתי להתנקות ואני בעד ארץ ישראל וירושלים המאוחדת. לכן אני לא רואה שום מצב שכולנו תצטרף לממשלת השמאל של העבודה".

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר דברים דומים והצהיר כי מפלגתו לא תשב בקואליציה בראשות אבי גבאי אותו הוא הגדיר "לא רלוונטי". לדבריו "יש לפחות שתי מפלגות שלעולם לא יצטרפו לשום קואליציה עם אבי גבאי. מצד שני, אי אפשר להקים שום קואליציה כששתי המפלגות הללו מחוץ לה".

"בגלל אלף ואחת סיבות שתי המפלגות האלה בחיים לא יישבו בממשלה שלו". הוא פשוט לא רלוונטי, אין לו שום סיכוי ויכולים למחוק את זה מהלקסיקון" הוסיף ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר