תביעת העובדת החרדית

דיווח: יועצת רה"מ ביקשה לסדר ג'וב לתובעת

העובדת החרדית, שירה רבן, שתבעה את שרה נתניהו קיבלה הצעת עבודה ממנכ"ל הדואר. ב'ידיעות אחרונות' דווח כי רבקה פאלוך היא זו שעומדת מאחורי ההצעה - לכאורה כדי שתמנע מתביעה (בארץ)

בנימין ושרה נתניהו (צילום: קובי גדעון, לע"מ, פלאש 90)

רבקה פאלוך, יועצת רה"מ לענייני חרדים וכנסת הידועה גם כמקורבת לרעייתו של ראש הממשלה היא זו שביקשה ממנכ"ל חברת דואר ישראל דני גולדשטיין לפנות לתובעת החרדית שירה רבן, ולהציע לה עבודה כאשנבאית בחברה כפי שפורסם ביום שישי האחרון זאת במטרה לנסות ולהניא אותה מלתבוע את נתניהו.

בכתב התביעה של רבן מוזכרת פאלוך כמי שדואגת להביא עובדות חרדיות שיועסקו כמנקות בקומת המגורים במעון ראש הממשלה. עוד נכתב כי היא פנתה לרבן לאחר התקרית והבטיחה לה שתדאג לה לעבודה. לא עבר זמן רב ורבן קיבלה מסרון שבו הציע לה גולדשטיין את משרת האשנבאית בסניף בשכר נמוך. רבן סירבה מאחר שטענה שהבטיחו לה להיות עובדת מדינה.

המסרון שקיבלה רבן

מדובר בפנייה בעייתית לאור העובדה שהדואר הוא חברה ממשלתית ויש טעם לפגם כאשר מקורביו של נתניהו מגייסים אותו לצרכיהם. טרם התבהר הקשר בין גולדשטיין לבין פאלוך ובין גולדשטיין למשפחת נתניהו והאם הוא ידע באיזה נסיבות עזבה רבן את המעון.

הפנייה מגולדשטיין הגיעה לפני הפנייה למשרד עורכי הדין של נעמי לנדאו ולפני הגשת התביעה לבית הדין לעבודה – כאשר פאלוך עוד מקווה להפיס את רבן הנסערת כדי שלא תגיש תביעה. עוד ציינה רבן בתביעה כי קיבלה פנייה גם מאב הבית במעון ראש הממשלה, אפי אזולאי, שאיים עליה לבל תגיש תביעה שכן אז תמצא את עצמה ברחוב כמו מני נפתלי ללא עבודה.

רבקה פאלוך (צילום: מתוך היוטיוב של המכון הישראלי לדמוקרטיה)

לדברי רבן היא גם קיבלה פנייה מעוזר של שר בכיר בממשלה שביקש להיפגש איתה על מנת להציע לה עבודה אחרת. היא לא נפגשה עימו מאחר שבשלב הזה כבר החליטה על התביעה.

"כפי שאמרנו יש בידינו ראיות נוספות שממוטטות את כל השקרים של משפחת נתניהו אחד לאחד", אמר עו"ד אורן גרוס המייצג את רבן והוסיף: "אם לרבן הייתה אינטראקציה של דקות ספורות בלבד עם שרה נתניהו, מדוע הם טרחו לשלוח אליה, בין היתר, את מנכ"ל דואר ישראל כדי שיציע לה הצעה לעבודה בתמורה לשתיקתה. על זה נאמר - על ראש הגנב בוער הכובע".

מחברת דואר ישראל נמסר בתגובה: "הליך מיון וקליטת עובדים בדואר ישראל מתבצע אך ורק באמצעות מחלקת משאבי אנוש, בהתאם לצרכי החברה. הנ״ל מעולם לא הועסקה בחברתנו״. מפאלוך נמסר בתגובה: "את תגובתי אמסור כחוק לבית המשפט"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר