תיק 3000

פרשת הצוללות: שני מקורבים לנתניהו עוכבו לחקירה

המשטרה עיכבה הבוקר לחקירה שני עורכי דין בכירים, המקורבים מאוד לראש הממשלה נתניהו, במסגרת חקירת תיק 3000. אחד מהם הוא עו"ד דוד שמרון, שנחקר בעבר (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: משה שי, פלאש 90)

משטרת ישראל עכבה הבוקר (ראשון) לחקירה, שני עורכי דין בכירים, המקורבים מאוד לראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרת פרשת 3000 הנחקרת בלהב 433 יאל"כ. אחד המעוכבים הוא עו"ד דוד שמרון, שכבר נחקר בעבר.

המשטרה עצרה לחקירה בפרשה לפני כחודשיים רבים מאנשי אמונו של השר יובל שטייניץ ואף הייתה הערכה כי השר עצמו יזומן להעיד בנושא אך בינתיים זה לא קרה.

כזכור, בפתיחת מושב החורף של הכנסת אמר נתניהו כי "פרשת הצוללות ירדה לתהומות" ובישר כי ישראל וגרמניה חתמו על מסמך הבנות להעברת צוללות לידי ישראל.

להסכם עם גרמניה נוסף סעיף חריג המתייחס לחקירות השוחד בישראל, שלפיו הצוללות יסופקו רק עם סיום החקירות והפרכת כל החשדות. ממשלת גרמניה שומרת לעצמה את הזכות לעצור את המשלוח אם סיום הפרשה לא יניח את דעתה.

על פי החשד קיבלו בכירים ישראלים שוחד תמורת חתימת ההסם עם טייסנקרופ הגרמנית שמייצרת את הצוללות. איש הקשר של טייסנקרופ בישראל - מיקי גנור חתם על הסכם עד מדינה. עד עתה לא הופנו האשמות כנגד נתניהו עצמו אלא רק כנגד כמה ממקורביו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר